Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kom igen nu Hemingway!
Jag ska bara se till att få ett par drinkar uppkallade efter mina skeva alkoholvanor...Så jävla KUNG
Pow pow!Som ni ser är mitt stora intresse och tidigare karriär skidor
Den får jag höra ett par ggr om dagen faktiskt
Från när jag surfade KS förra sommaren (i Halmstad) med världen sämsta täckning.
Frugans.Vems e zombie-fötterna?
Får man fråga vad är det ni vaktar?Högvakt.
Får man fråga vad är det ni vaktar?
En rätt så amatörmässig security för KSHK!KS huvudkontor. Inga konstigheter.
En rätt så amatörmässig security för KSHK!
Som försvaret i allmänhetForumledningen är kapabel ändå. "Vaktstyrkan" kan ses som lite av ett sommarjobb vi gett @meo_swe för att vara snälla. Lite arbetsträning sådär.
Liten chefAppropå denna tråden aäså träffade jag chefen igår. När jag var tämligen överförfriskad dessutom.
Knappt 1.90. Så kort, men trevlig, schefLiten chef
Eller är du tre meter lång ?
Chefen har bling. Stora parningsuniformen på oxå.Appropå denna tråden aäså träffade jag chefen igår. När jag var tämligen överförfriskad dessutom.
Jäklar va lätt man får fördomar. Utifrån din avatar och intresse för limiterade sneakers var jag övertygad om att du körde lite mer förortsstil.
Appropå denna tråden aäså träffade jag chefen igår. När jag var tämligen överförfriskad dessutom.
De jag har är:Jag kan väldigt lite om svenska ordnar. Kan man få en sammanfattning? Vad är det för nåt ni bär och vad har man gjort för att förtjäna det?
De jag har är...
Såklart är många medaljer sk. "Baccis"medaljer som man får när man t.ex. besöker olika länder och liknande, men han har ju minst två missioner i bagaget samt medaljer han fått på t.ex. Högre chefskurser.@meo_swe Har han allt detta bling för att det "följer med" jobbet eller för att han är och har varit en bad ass motherfucker? Alltså, delas detta ut "rutinmässigt" på väg uppåt i hierakin?