WBergdahl
Silver
Haha, jag förstår vad du menar!Jäklar va lätt man får fördomar. Utifrån din avatar och intresse för limiterade sneakers var jag övertygad om att du körde lite mer förortsstil.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, jag förstår vad du menar!Jäklar va lätt man får fördomar. Utifrån din avatar och intresse för limiterade sneakers var jag övertygad om att du körde lite mer förortsstil.
Såklart är många medaljer sk. "Baccis"medaljer som man får när man t.ex. besöker olika länder och liknande, men han har ju minst två missioner i bagaget samt medaljer han fått på t.ex. Högre chefskurser.
Trots att folk påstår att vi har för många medaljer i sverige så är vi faktiskt ganska restriktiva om man kollar på andra länder
Har du skjutit någon någongång? Gillar du gladiatorfilmer?
Appropå denna tråden aäså träffade jag chefen igår. När jag var tämligen överförfriskad dessutom.
![]()
Jag skjuter bara folk som bär ur&pennklockor samt Danskar.Har du skjutit någon någongång? Gillar du gladiatorfilmer?
Även fast jag inte är din flickvän så undrade jag hur du såg ut i keps, det fick jag svar på på föregående sida, då började det såklart gnaga i mig.. Hur ser han ut i en ny tröja???!? Hade byggt ett borderline självskadebeteende pga ovetskapen, nu kan jag äntligen lägga ner rivjärnet och skalpellenSer lite skeptisk ut när flickvännen vill att man skickar selfie i sin nya tröja.
![]()
Naket! Läser King, jävligt spontant.![]()
Älskar lite naket. Tummen upp.Naket! Läser King, jävligt spontant.![]()
Vadå fasansfullt? Bagageband är fan asnice på de därHalvselfie med grånat skägg och fasansfullt Nato på flingan.
![]()
Äntligen ska han visa sitt ansikte tänkte jag. Så var inte fallet...Halvselfie med grånat skägg och fasansfullt Nato på flingan.
![]()
Du ser ut lite som jag föreställer mig Åke Stålhandske i Hamilton-böckerna. Är du onaturligt stark bryter på finska?Appropå denna tråden aäså träffade jag chefen igår. När jag var tämligen överförfriskad dessutom.
![]()
Tyvärr är jag femte generationen stockholmare. Närmsta släkting som ibte kommer härifrån är från Västerås, så den finaka brytningen saknasDu ser ut lite som jag föreställer mig Åke Stålhandske i Hamilton-böckerna. Är du onaturligt stark bryter på finska?![]()
Ha ha ha...gillar den liknelsen! Tack!Ser ut som en stillbild från "medan vi faller", bra fransk förortsvibb, jag gillar!
Ingen klocka?Rödmosig av vinet.
![]()
Nej faktiskt inte. Golfweekend så de låg hemma och väntade.Ingen klocka?vafals?
Nä, som en cyklistKonsten att se ut som en idiot
![]()
memilKonsten att se ut som en idiot
![]()
Oftast...Nä, som en cyklist. Inte nödvändigtvis samma sak
![]()
Memil vid 23 års ålder, damnit. Brukar iofs se ut såhär med utrustningen:
Appropå denna tråden aäså träffade jag chefen igår. När jag var tämligen överförfriskad dessutom.
![]()