Yo-han
Troll probationary
Tajt hakaHalvselfie med grånat skägg och fasansfullt Nato på flingan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tajt hakaHalvselfie med grånat skägg och fasansfullt Nato på flingan.
Jag bär en modell äldre för livkompaniet. M/1886. En paraduniform för Livgardets livkompani och tillika kungens närmaste män.Vad är detta för uniform? Eftersom jag är en färsking i gröna kläder får du ursäkta att jag inte har alla emblem och kragspeglar i bakhuvudet än.
Haha tänkte precis samma sak!Ser ut som en stillbild från "medan vi faller", bra fransk förortsvibb, jag gillar!
Ser ut som en stillbild från "medan vi faller", bra fransk förortsvibb, jag gillar!
Coolaste bilden i denna tråd, heja Pippi !!Af Sjodahl i USA!
snyggSåhär ser jag ut!
Hon glömde tvätta det först.Dottern fick leka hårstylist dagen till ära.
Haha hörru, vi kom nyss från simhallen där jag tvättade barret med äkta handtvål.Hon glömde tvätta det först.
Dottern fick leka hårstylist dagen till ära.
Tack ska du haJäsiken vilket hårsvall Snygg fläta!
så sött!Dottern fick leka hårstylist dagen till ära.
Schnygg påååås
Från idag. Känns bra, Puchen är dessutom lite trimmad.
Grym moppe !!!!
Helrätt!
Dakota
Själv hade jag en Zundapp, drevad och snittad kolv. Gick som fan
Jo, men jag är ju bara från halvvägs upp i Norrland.., Gävle är väl gränsfall va?Kallar ni det för snittad kolv? Här uppe säger man jackad kolv.
En skitnödig bild kan jag gott bjuda på.
Du låter nästa chockad över att det skulle vara ett alternativ?WTF?! Har du eller ska du bajsa i hissen?