Äh, vafan, här är jag och min bästis Pelagos!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha! Ingen här är normalJag lovar, jag är normal.
Hahhaa usch nä den andra var mkt skönare
Kom hem i tisdags. Gick från 40+ till Arlandas sköna +3 och mulet..Hahhaa usch nä den andra var mkt skönare
Är du där nu?
Fy fan!Kom hem i tisdags. Gick från 40+ till Arlandas sköna +3 och mulet..
Fy fan!
Edit: piwo snart
Om detta nu är din bästis så sälj din Seikokronograf till migÄh, vafan, här är jag och min bästis Pelagos!
Hehe, tyvärr, den sitter säkert hos mig!Om detta nu är din bästis så sälj din Seikokronograf till mig
misstänkte det, värt ett försök..Hehe, tyvärr, den sitter säkert hos mig!
Mycket bra.#movember
Fan, jag skulle betala dyrt för att passa i smal-musche, så jäkla schysst! Jag ser ut som en sjuk seriemördare då jag provar.#movember
Men vad fan... Det är ju den looken man vill åt.Fan, jag skulle betala dyrt för att passa i smal-musche, så jäkla schysst! Jag ser ut som en sjuk seriemördare då jag provar.
Jag ser å andra sidan oftast ut som en mördare...Men vad fan... Det är ju den looken man vill åt.
Jag ser å andra sidan oftast ut som en mördare...
Du däremot, ser sjukt snäll ut på alla bilder på dig .
Sjuk skepparkrans!
#movember
Riktigt skön tango-rabatt broder#movember
Riktigt skön tango-rabatt broder
Skön ryamatta på bringan!!
Körde helskägg typ hela hösten..
Funtade på att spara muschan under november men pallade inte..
O nu ska skägget sparas ut igen.. tills jag åter lessnar haha.
O svar ja, kör ansiktsmask typ varje månad, gäller att hålla sej fräsch nu när man närmar sej 40