Bjussar på en halvnaken jag med från Zakynthos i sommras
Snyggt! Gillar hatten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bjussar på en halvnaken jag med från Zakynthos i sommras
TackarSnyggt! Gillar hatten!
du ser ju ut som skit
Kunde inte motstå med den där fjantiga appendu ser ju ut som skit
Journalister har en tendens att klä sig astråkigt, kul med en som faktiskt kan klä sig!Smyger in KS i direktsändning.
"Lite", det var en rejäl underdriftJournalister har en tendens att klä sig lite tråkigt, kul med en som faktiskt kan klä sig!
Nöjd?"Lite", det var en rejäl underdrift
Smyger in KS i direktsändning.
Aldrig varit där. Inte min grej.Olstorps i sommar?
Aldrig varit där. Inte min grej.
Nä, inte jag heller egentligen. Nu festar jag knappt aldrig längre, men en pub eller hemmafest med Eddie Meduza och Pipex är ju garanterat roligare än Bogrens eller "Plateux" (spyr på ofoget att döpa om Husaren).Nä misstänkte det Jag har aldrig varit där heller men skulle vara kul att testa, ett avbräck från silikonfyllda läppar och stela Sthlmare.
Men du är ju inte undersköterska. Falsk marknadsföring är vad det är!I katakomberna på CLV i Växjö
Bra val av öl. Proost!
Vad är det där för klocka? Är kronan så stor eller är det en optiskt illusion?Bumpar igång tråden. Jag ser ut som fan just nu iallafall...
Nej det är boetten som är jätte litenVad är det där för klocka? Är kronan så stor eller är det en optiskt illusion?