Jupp, Chronoswiss Timemaster har en helvetiskt stor lök till kronaVad är det där för klocka? Är kronan så stor eller är det en optiskt illusion?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jupp, Chronoswiss Timemaster har en helvetiskt stor lök till kronaVad är det där för klocka? Är kronan så stor eller är det en optiskt illusion?
Det här går fan inte för sig!Smyger in KS i direktsändning.
![]()
Nämen vafan skare hära vara för nå?!Gått och skaffat seriös byline-bild.
![]()
KUNG AFF3!!!Nuff Said!
KUNG AFF3!!!
Nu känner man igen dig, pojkspoling. Den där mellanperioden var bara förvirrande.Nuff Said!
Nu känner man igen dig, pojkspoling. Den där mellanperioden var bara förvirrande.![]()
Man blir fan glad varje gång man ser digJust nu dårå...
Det skriver jag under på !Man blir fan glad varje gång man ser dig![]()
Bara att gratulera, jag har ännu inte fått de grå tinningarnas charm trots att jag borde fått det vid det här laget (43 bast)Börjar bli gråhårig!
![]()
Vilket bilhandlarhängPåsarna under ögonen är hälsodepåer![]()
Affe är garanterat stiligast på Klocksnack!Just nu dårå...
![]()
Ser ju trevlig ut, men vem är den där skäggige som är i förgrunden?Ja va fan.. bjussar på en selfie då!
![]()
Haha! Inte en aning!!Ser ju trevlig ut, men vem är den där skäggige som är i förgrunden?![]()
Haha, ska de styla ditt brösthår eller varför håller man i en lanza tub?Jag och två fans.
![]()
(Närmar sig tvåsiffrig promille)
De ansåg att det var "för lurvigt".Haha, ska de styla ditt brösthår eller varför håller man i en lanza tub?