• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur tar man steget?

Bolio

Panerai
Jag kan är ute och cyklar med mina referenser till korrekt klocka, menade en Sea-dweller( vad nu rätt nummer är, vet jag icke)
men det kan ju knappast vara 5 års vänte tid på en ny 116610LV?(Hulk?)

Nya Sdn har ref 126600 och är 43mm samt har röd text och började produceras 2017 den är det nog stop i kön hos de flesta ADs. Hulken skrev jag ett par års väntan inte 5år.
Ärligt så tror jag att du kommer få extremt svårt att få ut någon av dem ny om du inte har tur att springa på ett ex utomlands hos en AD som inte tar in kö och de fick den i leverans samma dag som du är där. Typ på Gassan.
 

Marcilus

Cartier
2-Faktor
Nya Sdn har ref 126600 och är 43mm samt har röd text och började produceras 2017 den är det nog stop i kön hos de flesta ADs. Hulken skrev jag ett par års väntan inte 5år.
Ärligt så tror jag att du kommer få extremt svårt att få ut någon av dem ny om du inte har tur att springa på ett ex utomlands hos en AD som inte tar in kö och de fick den i leverans samma dag som du är där. Typ på Gassan.


Tack för den drömdödaren då bolio :)
 
Topp