Den här gången görs ett undantag, vaBild!
annars har det inte hänt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den här gången görs ett undantag, vaBild!
annars har det inte hänt.
Finns inga undantag, allt är upp till betraktaren.Den här gången görs ett undantag, va
Nej, dessvärre inte. Det var aningen för offentligtSå du visade inte ditt rätta jag på den förra jag styrde upp?
Atlas shruggedLätt extremistiska politiska åsikter i tidiga tonåren, sen fastna namnet ("Pluspoäng" om du tar boken)
Det tog inte många sekunder, guldstjärna!Atlas shrugged
Jag får ju börja och minns väl hur mitt nick uppstod när jag reggade mig på TTT. Satt och kikade på PO 2500 på laptopen medans tanten tittade på "Gossip Girl" där dök det upp en snubbe som jag tyckte var jäkligt cool. Han hette Chuck Bass och det var i det ögonblicket som jag valde nick
Fyll på kamrater!
Cheers Chuck
Nej, jag bara skojade. "Kattvakt" är ett mer eller mindre nonsensartat namn. Jag har inga katter, och inga andra djur heller. Tänker inte dra igång någon kickstarter heller. Det är väl bara det att katter är gulliga djur, som regerar på nätet, och då kan man ju lika gärna heta något med "katt".
BumpI något mörkt skrymsle har jag en bild som togs typ 2 veckor efter. Jag ska se om jag kan hitta den. It aint pretty...
Arvikafestivalen i mitten/ slutet av 90-talet, satt och drack öl med några killar i Sparzanza som tyckte Emil inte var så hårdrock så blev kallad Empa efter det. Sedan var det kanon med nytt nick när man raggade brudar på mirc.
Får alltid denna låten på skallen när jag ser ditt nick. Inget negativt dockJohnDoe är märkligt nog oftast ledigt. Bra nick med obefintlig koppling till mig. Så slipper man folk som vill befria en från klockor och andra värdeföremål.
jag har aldrig brytt mig om att byta trots att det var länge sedan jag var undersköterska.