Skulle tro detHar sett det, men rätten till sin hylla sitter väl Carola fortfarande på?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle tro detHar sett det, men rätten till sin hylla sitter väl Carola fortfarande på?![]()
Har sett det, men rätten till sin hylla sitter väl Carola fortfarande på?![]()
Carola är fortfarande tight!Finns en intern hylla som även håller i alla bröstförstoringar i livets ord. Carola är gammal nu, hängig
Riktigt klämmig!Carola är fortfarande tight!
![]()
Stämmer ofta.. Man får höja blicken en aningSvårt att avgöra ålder?
Händerna är facit, alltid!
AmenSvårt att avgöra ålder?
Händerna är facit, alltid!
Kul det där med händerna, när man ser äldre glamourösa kvinnor på bild..... sminket "trollar bort" 15-20 år på utseendet.
Men just händerna ser ut som om de satt på en gammal städkärring.
Jag följer Carola vart hon än går, men flashback är mitt enda undantag!Ovärdigt. Iväg med er tillbaka till flashback. Ta med er Carola.
Är carola på FB?? Varför är hon inte här på Ks? Har jag missat ngt?Jag följer Carola vart hon än går, men flashback är mitt enda undantag!
@Denke några updates? Saknar hyllan nu
Vilken hylla? Nej, hyllan är en myt. Precis som Råttan i pizzan, Storsjöodjuret och att @Spencer66 har en fejk Guld-Patek.@Denke några updates? Saknar hyllan nu
Kärlek börjar alltid med bråk. Tycker om dig ocksåDet är väl som vanligt, talar man om Hyllan så är man inte Hyllanmaterial....
Jag skulle.Finns en intern hylla som även håller i alla bröstförstoringar i livets ord. Carola är gammal nu, hängig
Men helvete, kolla in gamlinghänderna. Det är bara en fasad. Hundörontuttar.Carola är fortfarande tight!
![]()
Kärlek börjar alltid med bråk. Tycker om dig också
Kom igen nu....skärp dig.Men helvete, kolla in gamlinghänderna. Det är bara en fasad. Hundörontuttar.
hahaha, jaja okej, bildgooglade lite och fick fram denna. Den andra bilden gjorde inte hyllan rättvisa.Kom igen nu....skärp dig.
Kallar du det inlägget en skärpning?hahaha, jaja okej, bildgooglade lite och fick fram denna. Den andra bilden gjorde inte hyllan rättvisa.
Finns inga nudes på Carola, sorry.Kallar du det inlägget en skärpning?
Finns inga nudes på Carola, sorry.
Och du tycker inte KS passar in i någon av dessa???Ja gärna, har alltid varit sugen på att gå med i ett pyramidspel eller en sekt.
Hahahah#CAROLAGATE