P
Philippe Stern
Guest
Det var då inga 72 vällustiga jungfrur som väntade på en.Nyfiken på detta underforum kan hon berätta lite om vad för extra funktioner den innehåller?
Cheers Chuck
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var då inga 72 vällustiga jungfrur som väntade på en.Nyfiken på detta underforum kan hon berätta lite om vad för extra funktioner den innehåller?
Cheers Chuck
Då behöver du först en F91WDet var då inga 72 vällustiga jungfrur som väntade på en.
Det funkar inte för mig heller. Det är väl nåt tjall bara...4 dagar tog det. Nu kommer man inte in på hyllan längre. Nåväl, det var 3 dagar längre än jag räknat med.
Hehe4 dagar tog det. Nu kommer man inte in på hyllan längre. Nåväl, det var 3 dagar längre än jag räknat med.
Nej, nej. Det är en konspiration. Jag vet det. Alla är emot mig. Hela världen.Det funkar inte för mig heller. Det är väl nåt tjall bara...
Jg hoppas på det iaf!Nej, nej. Det är en konspiration. Jag vet det. Alla är emot mig. Hela världen.
Så går det när man är för het på "ignore" knappen......Nej, nej. Det är en konspiration. Jag vet det. Alla är emot mig. Hela världen.
Sluta grina. Skänk 1 000 kr till BCF så får du kanske denna bild istället. En annan sur gubbe. Dock utan keps.Så går det när man är för het på "ignore" knappen......
Samma härDet funkar inte för mig heller. Det är väl nåt tjall bara...
Jg hoppas på det iaf!
Vem fan har golat? Jag var dagar från att vinna hans förtroende!Nej, nej. Det är en konspiration. Jag vet det. Alla är emot mig. Hela världen.
Nej, det finns ett annat skäl. Ett mycket bra sådant.@Philippe Stern kommer in på hyllan - 4 dagar senare är den raserad. Slump? Det tror jag inte.
Snacket gick så här tidigare:4 dagar tog det. Nu kommer man inte in på hyllan längre. Nåväl, det var 3 dagar längre än jag räknat med.
som är....?Nej, det finns ett annat skäl. Ett mycket bra sådant.
Det var då inga 72 vällustiga jungfrur som väntade på en.
?Nej, det finns ett annat skäl. Ett mycket bra sådant.
NynäsHaschet
Jag med!Sjukt nyfiken på den obefintliga hyllan nu!