P
Philippe Stern
Guest
Om man bär Seiko offentligt i Stockholm så bryter man den enda officiella regeln. Någon gjorde det tydligen. På Stureplan. Herregud!!!För oss i utanförskapet, hur lyder regeln som brutits?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om man bär Seiko offentligt i Stockholm så bryter man den enda officiella regeln. Någon gjorde det tydligen. På Stureplan. Herregud!!!För oss i utanförskapet, hur lyder regeln som brutits?
jag dricker saft om det är ok. på en rutig filt brevid er bänk.Hyllan hit och hyllan dit, kan vi inte bara sätta oss på bänken i parken med en bira?
Känns det rimligt att @yonsson skulle ha skrivit nästan 600 post på en vecka på en dold del?Äsch era noobs, ni fattar ju ingenting!?
Hyllan finns kvar, men by invitation only. Det blev helt enkelt för många som får snabbt uppfyllde kriterierna för medlemsskap i vad som skulle vara en exklusiv klubb för tighta internetkompisar. Då det inte skulle vara hållbart att jiddra om vem som skulle få vara med eller inte, stängdes den synliga tråden. Men den finns kvar, blir du inbjuden så syns den fortfarande på sin gamla plats bland trådarna när du loggar in.
Hur vet jag det här undrar ni förstås. Jo ni, jag har gått igenom @yonsson post count sen Hyllan försvann och märkt att han har 567 posts mer än vad som finns på den synliga delen sv forumet. Det tog mig fyra veckor att gå igenom, men svaret fanns där precis som jag misstänkte. Admin hade inte tänkt på att stänga av räkningsfuntionen för den dolda delen, the dark side, av forumet!
Dessutom finns det en länk, gömd bakom en vit pixel på en vit bakgrundsdel av sidan, som ger lycksökare direkt access. Men den tänker jag inte tala om var den ligger.
Edit: De gamla gardet, den inre kretsen, de som redan hade access till Hyllan, har enats om att säga att någon bröt mot reglerna för att kunna dölja tråden utan att bli ifrågasatta. Kampanjen syns tydligt tidigare i den här tråden.
Edit: en smutskastningskampanj kommer att sätta igång mot mig för att jag sagt det här @Erik1 har redan börjat!
exakt vad jag suttit och tänkt på. lär ju inte se allt för bra ut i admins ögon.Om det nu fanns eller finns en hemlig hylla, vilken bara har en regel, tror ni då att det är fördelaktigt eller ett regelbrott att prata om detta i denna tråd..
Låter som han varit på latsidan.Känns det rimligt att @yonsson skulle ha skrivit nästan 600 post på en vecka på en dold del?
Tror inte det finns något hyllan kvar tyvärr.
Finns det bara två alternativ?Om det nu fanns eller finns en hemlig hylla, vilken bara har en regel, tror ni då att det är fördelaktigt eller ett regelbrott att prata om detta i denna tråd..
Skit också!exakt vad jag suttit och tänkt på. lär ju inte se allt för bra ut i admins ögon.
I övrigt så tar jag in requests till Filten Club, där bara dom mysiga medlemmarna är med
Har du sett killens post count? Han bor på KS på vardagarna och hänger på Hyllan på helgerna.Känns det rimligt att @yonsson skulle ha skrivit nästan 600 post på en vecka på en dold del?
Tror inte det finns något hyllan kvar tyvärr.
nej, han är upptagen på filtenSkit också!
Får väl starta spyan, där bara de som fattar ironi får plats.
Kan du vara grindvakt @Philippe Stern ?
Fantomen har rätt. Bevisen jag lägger fram är obestridbara. Tråden kan låsas.Wow! Bra jobbat. Case closed.
Inte! För övrigt har Hyllan varit stängs längre än en vecka, så nog har det funnits tid...@Case skämtar ju aprillo.
Jepp. Sen december. @Case är dock något på spåret.Är hyllan nerlagt?
Exakt. Det är rätt uppenbart att det finns för många pappskallar med ett års medlemsskap och över 1500 inlägg.Jepp. Sen december. @Case är dock något på spåret.
Mystiken tätnar. Det här är ju mer intressant än säsong 3 av Lost.
Jaså?Inte! För övrigt har Hyllan varit stängs längre än en vecka, så nog har det funnits tid...
Edit, minst fyra. Tiden det tog mig att kontrollera alla dina inlägg.
Utomhus-GTG! Vilka är med?Hyllan hit och hyllan dit, kan vi inte bara sätta oss på bänken i parken med en bira?
@Philippe Stern gör gällande att det var sedan december. Jag tror det stämmer.
Det blir bra.@Philippe Stern gör gällande att det var sedan december. Jag tror det stämmer.
Är det illuminati att din profilbilds hatt är så lik dessa haha?Håll i er, för nu finns det Foliehattar för alla, även för de minsta. Specialpris med rabattkoden illuminati.
Är det illuminati att din profilbilds hatt är så lik dessa haha?
Haha gubben på din profilbild!Nu vet jag verkligen inte vad du pratar om...
Känner mig våldtagen...hyllan har aldrig funnits,vi kom till er endast i era drömman.
hyllan har aldrig funnits,vi kom till er endast i era drömman.
Rimma bättre på hyllan?Gillar att din autocorrect föredrog drömman framför drömmar!