• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hyllan club >>

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
image.jpeg
 
Saknar mycket av det som postades på Hyllan, men ser ingen anledning till att inte 95 % av det kan postas på det öppna Klocksnack istället.
 
Funderar på om det som postats på hyllan kan ses som allmänna handlingar, och om man i så fall ska ta och begära ett utdrag... Om denna hylla, inte Billy, nu har funnits ;)
 
It's suddenly all so clear to me now! Plötsligt faller alla bitar på plats.

Ytterligare noggranna undersökningar från min sida visar att Hyllan försvann i exakt samma ögonblick som @Philippe Stern publicerade sitt 1500'de inlägg!

Sanningen finns där, ni måste bara titta lite noggrannare. Foliehatt på huvudet hjälper också.
 
It's suddenly all so clear to me now! Plötsligt faller alla bitar på plats.

Ytterligare noggranna undersökningar från min sida visar att Hyllan försvann i exakt samma ögonblick som @Philippe Stern publicerade sitt 1500'de inlägg!

Sanningen finns där, ni måste bara titta lite noggrannare. Foliehatt på huvudet hjälper också.
Aha! Det var därför jag inte fann något "On the other side". Fan vad jag har letat alltså. Allt snack och tugg. Sen upptäcker man... Nada! Hyllan känns som 72 oskulder.

De la hellre ner den där "Hyllan" än lät mig vara med på "festen". Grrrrr!

Skönt med undersökande, djupgrävare som du, @Case
 
Aha! Det var därför jag inte fann något "On the other side". Fan vad jag har letat alltså. Allt snack och tugg. Sen upptäcker man... Nada! Hyllan känns som 72 oskulder.

De la hellre ner den där "Hyllan" än lät mig vara med på "festen". Grrrrr!

Skönt med undersökande, djupgrävare som du, @Case
Precis så var det. Snowden kan bekräfta.

My work here is done! Tillbaks till klockorna. :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp