• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hyllan club >>

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Tillkommer en "peppis-knapp" bredvid gilla-knappen i Rutan?
Hur visste du? Jag har den i och för sig på alla forum? :bored:

Screen Shot 2016-05-09 at 19.44.21.png
 

Rivalen

Rolex
Hyllan eller vad den kallas, är det en sluten grupp där man kommer in via inbjudan? När forumledningen @Denke pratade om Hyllan för länge sedan så var det tal om att man skulle ha 1500 inlägg så fick man vara med och det ändrade man senare till inbjudan enbart? Är det rätt uppfattat? Missförstå mig rätt. Jag har inget emot vilka sällskap ni bildar och detta är inte ett försök att bli inbjuden, men om det finns en sluten grupp så kanske det inte dessutom behöver hållas hemligt att den finns? Finns många slutna sällskap ute i samhället, med tydliga tystnadsplikter etc som ändå är väl kända. Bara att tala om att det finns en sluten grupp och blir man inbjuden så blir man.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nyss var det varmt som faan nu regnar det. Klart det är sommar!!:)
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Var ju nästan skåns vinter i morse. Plus sju o grått bara bladen på träden som avslöjade att det är ett tag kvar.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp