HederligeHarry
Silver
Han glömde av att klockan låg i termosen och halsade kaffet rätt upp och ner. Frugan står nu och gör heimlich-manövern i vild förtvivlan för att klockplågeriet skall få fortsätta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Han glömde av att klockan låg i termosen och halsade kaffet rätt upp och ner. Frugan står nu och gör heimlich-manövern i vild förtvivlan för att klockplågeriet skall få fortsätta!
Sköljde av den och konstaterar att det inte hänt ett skit.
[/QUOTE
Den stora frågan är nu huruvida(!) kaffet var svagt eller klockan stark! Det svaret får vi aldrig veta!
Aceton blandat med vattenNågon som har tips på hur man får den ren igen???
Förstår att det är lite sent påtänkt.
Tydligen ska rapsbaserat avfettningsmedel fungera på dinotrol! Dubbel vinst för dig i så fall, för avfettning är INTE snällt mot packningarna i klockan!Aceton blandat med vatten
Tydligen ska rapsbaserat avfettningsmedel fungera på dinotrol! Dubbel vinst för dig i så fall, för avfettning är INTE snällt mot packningarna i klockan!
PS Ta på gummihandskar då rapsavfettningen inte är bra för dig heller! Det är klockan som ska förstöras, inte du! DS
Åh herre min je. När jag såg de här bilderna kände jag att hakan åkte lika långt ner som den gjorde på dottern när jag berättade att farborn vi snart skulle träffa i Helsingborg lägger sin klocka i toaletten.Tänkte hoppa över steg två och gå direkt på Dirty work.
Hittade en kvarglömd relik från 20 år tillbaks när man svetsade gamla bilar.
Vad kan väl vara värre test än en natt i burken med rostskyddsmassa???
I med klockan...
Alla ni som jobbat med bilar vet hur kletigt det är..
Så jag trycker ner den ordentligt och får skit under naglarna som säkert inte går bort innan den skall upp i morron.
Tack. Jag tänkte på dig och höll andan.@Urkvinnan tog ett stort steg idag och utsatte sin vinstklocka för en risk. Förstår att det tog emot så du skall ha beröm för det.
Vet inte, har lite ångest över själva rengörandet så jag förhalar...Men hur har det gått @jabla? Världen håller andan! Var detta The Final Test? Överlevde klockan? Håll oss inte på sträckbänken längre.
Vänta inte för länge! Ju längre tid desto mer sätter sig dyngan!Vet inte, har lite ångest över själva rengörandet så jag förhalar...
Skall strax börja, ligger i en plastpåse nu.Nu har det gått två timmar sen du fiskade upp den. Jag håller fortfarande andan. Börjar bli blå i ansiktet. Hur går det?
@jabla Kom ut ur plastpåsen nu!Skall strax börja, ligger i en plastpåse nu.