Beror väl på hur bråttom man har, jag har gjort så utan några problem.Även om man vill börja använda nyanskaffningar med det samma, kan det nog inte räknas som nödfall
Ett länkverktyg kostar dock typ 20kr på eBay.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beror väl på hur bråttom man har, jag har gjort så utan några problem.Även om man vill börja använda nyanskaffningar med det samma, kan det nog inte räknas som nödfall
Skärp dig.Dags att testa lite ström? Se om verket ät isolerat?? Bilbatteri 12v igenom och jobba dig uppåt, om du redan gjort det ber jag ursäkt om jag missat det?
Ha ha, ber om ursäkt! Förlåt
Äntligen samlade!Plötsligt händer det! Treenigheten. Fadern, Sonen och den helige Anden. Den onde, den gode och den fule. Röd, blå och gul INOX. Ni fattar?
150 gram på den gula, 148 på de andra två.
Och hur var det nu med vikten egentligen?
Äntligen samlade!
Tack!Jag är fullkomligt mållös över patinan på den totalt brutalt misshandlade klockafan
Vi vill se jämförelsebilder med boetten för att se hur långt länken har kvarBytte till lite mindre och vassare grus i morse och nu har vi snurrat färdigt för den här gången.
Den blev både mattare och gråare.
Vi vill se jämförelsebilder med boetten för att se hur långt länken har kvar
Kan du inte spara några effektfulla aktiviteter till nästa inox-gtg? Det vore så trivsamt att få göra något rituellt med den gula.Långt kvar, det var elchockerna och svavelsyran som blev pricken över i.
Kör igen med länken!Långt kvar, det var elchockerna och svavelsyran som blev pricken över i.
Om du kommer ner innan september är slut kan vi både köra hoj och el-chocka/svetsa länk.Kan du inte spara några effektfulla aktiviteter till nästa inox-gtg? Det vore så trivsamt att få göra något rituellt med den gula.
Oj. Det är snart men det ska nog gå att lösa. Du får höra med den blå om den klarar att bevittna eländet eller om vi ska göra det själva.Om du kommer ner innan september är slut kan vi både köra hoj och el-chocka/svetsa länk.
Längre kan jag nog inte hålla mig.
Du skulle ha plockat bort en länkbit, nånstans i mitten för att sedan åter sätta tillbaka den efter behandlingen. För att sen då ha en länkbit i originalskick att jämföra med på länken, hade varit tufft tror jagTur det kom med nya bandstift, de gamla tålde inte luftwaffe-behandlingen.
Hur stora färgskillnader skall man acceptera?
tror jag skall vänta med att korta den tills patineringen är färdig.
To late...Du skulle ha plockat bort en länkbit, nånstans i mitten för att sedan åter sätta tillbaka den efter behandlingen. För att sen då ha en länkbit i originalskick att jämföra med på länken, hade varit tufft tror jag
Mm, synd! Du får be dom skicka en länkbit tillTo late...
Det är ju bara att gå till närmsta återförsäljare och jämföra.Mm, synd! Du får be dom skicka en länkbit till