Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känns spontant inte som något man har frivilligt i armhålan!Som sagt ge den ett bad eller nåt i absolut torr.
Så här reagerade "rostfritt" med den.
Känns spontant inte som något man har frivilligt i armhålan!
Haha nä inte när man ser vad som hände med stålytan. Men Inox kanske är sugen på ett bad en stund.Känns spontant inte som något man har frivilligt i armhålan!
Rost har jag bara haft i kalsongerna.Nog för att den här tråden visar att du är stenhård, men har du armhålor i rostfritt?
Blev lite uppfräschning efteråt.
Stålborste för att återställa borstningen.
Tror ni det finns en marknad för det här?
Här är resterna av skruven som fick tjäna som elektrod.
Känns helt OK på armen, påminner om när man var yngre och rostlagade bilar.
Här får du!Vi vill se jämförelsebilder med boetten för att se hur långt länken har kvar
Som du sa, "lite" kvar baraHär får du!
Ibland tänker jag att världshistorien nog hade sett annorlunda ut om du fötts på medeltiden, @jabla.Förbereder elchock 2.0 art version.
En rostfri elektrod i en penna kan kanske locka fram lite adriatiska drag i tortyren.
@Urkvinnan skall få äran att bli först och testa...
Men då fanns ju inga motorfordon på två hjul...Ibland tänker jag att världshistorien nog hade sett annorlunda ut om du fötts på medeltiden, @jabla.
Det som inte fanns hade du uppfunnit. Det är jag helt övertygad om.Men då fanns ju inga motorfordon på två hjul...
eller det hade det ju.
och inte T9 heller som ändrade artistiska till adriatiska.
Nå vad vill du rita för motiv på min INOX-länk? Du får två länkbitar helt för dig själv och en som ditt barn får bestämma.Det som inte fanns hade du uppfunnit. Det är jag helt övertygad om.
Det blir något fint. Jag lovar. Och en enhörning jämte en prinsessa på den tredje.Nå vad vill du rita för motiv på min INOX-länk? Du får två länkbitar helt för dig själv och en som ditt barn får bestämma.
Jag litar på er, mest på the next generation.Det blir något fint. Jag lovar. Och en enhörning jämte en prinsessa på den tredje.
Imponerad över utmaningen...Ett till bidrag från mig, besök till soptippen igår. Slängde metall, glas, well och plast samt även en gammal mossrivare... klockan överlevde behandlingen!
Glöm inte att rostfritt kallas rostfordröjt i vårt västra grannland!Som sagt ge den ett bad eller nåt i absolut torr.
Så här reagerade "rostfritt" med den.
Du, det undrade jag med och det lät jäkligt hotfullt. Kände mig lättad när jag läste att det var t9 som spökat och att det skulle vara "artistiska".Undrade just hur adriatiska havet kom in i bilden
Nä, jag tror att både @jabla och @Urkvinnan gör det.Är det bara jag som använder gummiskyddet till inoxen för att undvika repor?
jaNä, jag tror att både @jabla och @Urkvinnan gör det.
Gjorde iordning badtunnan för lördagslögande och föreldar lite på fredagskvällen.
Tänkte att klockan kan få vara med.
Plums i baljan.
Och där får den ligga till vi skall bada.