Larsmustasch
Basic
Nu har jag beställt en. Jag postar en recension när den kommit. Denna tråd kan stängas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dags för lite parallelltester nästa vecka, INOX vs G-Shock.Är inoxen på rehab och relaxweekend?
Yeeeehaa! Äntligen som mannen i rosa velour brukade sägaDags för lite parallelltester nästa vecka, INOX vs G-Shock.
Ja det där är ju bara swirls. Borde gå bort med en enklare polering.Kan du inte testa polera den o se hur resultatet blir?
Enklare? Tror att det räcker med Capecod.Ja det där är ju bara swirls. Borde gå bort med en enklare polering.
Kanske tandkräm och trasa bara?Enklare? Tror att det räcker med Capecod.
Ja, undrar om inte det är tillräckligtKanske tandkräm och trasa bara?
Fick du någon inox v? Vad tycker du?Nu har jag beställt en. Jag postar en recension när den kommit. Denna tråd kan stängas
Nä inte stängas, du får lägga ut en bild sen när den har kommitNu har jag beställt en. Jag postar en recension när den kommit. Denna tråd kan stängas
Oj vad blank den var!Jag ska fota och sammanfatta, återkommer inom kort!
Här är ett smakprov tillsvidare:
Tack för tipset men BCF-auktion är enda alternativet om den skulle lämna.
Jag tänkte mest på att din är i ett utmärkt skickTack för tipset men BCF-auktion är enda alternativet om den skulle lämna.
Sitter det svarta skyddet på ordentligt?
Snygg och intressant läsning!
Tack för en trevlig recension!! Damklocka, pyttsan! Tramsigt värre!
Men hur menar Du att boetten sittet snett? Menar Du bezeln, ringen runt glaset? Jag ser iaf inte felet på bilderna...
Jag tyckte han sa att den repades lätt. Din ett år gamla ser ju nästan oanvänd ut!Sympativisar hur fort den slits på ett år.