Nää.. den får snurra ett dygn till.
I med gmt’n också så tar det nog bättre!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nää.. den får snurra ett dygn till.
En ny vass keramisk sub hade nog skavt bättre.I med gmt’n också så tar det nog bättre!
Äääääh men vaafaaaaan, väntar ju på se hur det blev med länken..Nää.. den får snurra ett dygn till.
En ny vass keramisk sub hade nog skavt bättre.
I en butik nära våra arbetsplatser!Du vet var du kan hämta den.
Tycker det är lite skarpa kanter på den ändå.
OK bara för din skull!Äääääh men vaafaaaaan, väntar ju på se hur det blev med länken..
Tack! Riktigt ball blir den!OK bara för din skull!
sedan ner igen.
Imponerande att halva länken blev gul...And we have a match!
Det trodde ni inte va?
Tack till Svante o Robban på Klockmaster Globen som sponsrat, stöttat och följt det här projektet.
Busted! bara halvfärdig.Imponerande att halva länken blev gul...
Så ett dygn till och hela länken är gul?Busted! bara halvfärdig.
Riktigt snyggt!And we have a match!
Det trodde ni inte va?
Tack till Svante o Robban på Klockmaster Globen som sponsrat, stöttat och följt det här projektet.
Lite rengöring innan sammanfogningen krävs:
har läst att det kan bli repor om man inte använder plastkorgen.
klockan var inte helt ren heller så i badet åker den.
låter den jobba ett tag men upptäcker:
att ett stift med rörhylsa lossnat av vibrationerna.
Glad blir man för det går ju ut på att testa klockan.
Kortas med vinkelslip?Har knipit ihop dykförlängningen o rörhylsan så jag kunde montera länken.
Nu skall den bara kortas till lagom längd.
Tack!Älskar att följa denna tråd. Varje gång något nytt händer sitter jag med ett stort leende nör jag läser. Lätt den hårdaste INOXen som finns!
Äntligen sitter länken! Som jag längtat.. den ser riktigt hård utVet inte hur jag tänkte, rejäla länkverktyg finns ju i varje välsorterat garage.
Nu sitter den riktigt bra.
Är inoxen på rehab och relaxweekend?