Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Repor lär ju i alla fall inte synas lika tydligt på kompositmodellen, den är ju redan gropig.Jag menar kanske tvärtom: att karbonvarianten är tåligare?
Nja.......Det beror på vad du menar med "tålig". Kompositmodellen genomgår samma tester som stål- och titanmodellerna så du behöver knappast vara orolig för att den inte skulle vara tålig.
Tänkte på den i helgen, tror det blir en elchock och graverad signatur.@jabla, hur går det med jämförelsen med G-shock?
That's my boy!Tänkte på den i helgen, tror det blir en elchock och graverad signatur.
Är detta en köpesannons?
Är detta en köpesannons?
Jag kanske är skadad men ser inte märket.Lyckats med första märket på Inoxen (men nu skulle se dörren den slog i...)
Jag kanske är skadad men ser inte märket.
Som ny...Dags för en uppdatering!
Länken skall ju matcha klockan.
Så lite elchock o svetsloppor behövs.
Ser lovande ut.
Efter stålborstning blev det så här:
Och sedan naturligtvis ner här
för trumling under natten...
Åh, den som ändå vore där...Dags för en uppdatering!
Ser lovande ut.
Du får kompensera med lite Dremeltid.Åh, den som ändå vore där...
Dags för en uppdatering!
Ser lovande ut.
Varför har du lagt upp bilder på @jabla s inox?..Är det detta du försöker få till?
Ja, vi hade vunnit dem i ärlig kamp och omröstning efter tre separata passarounderSkönt galen tråd, detta...
Men jag undrar, vad är det för artikelnummer på klockstackarna? Och hade ni vunnit dem @jabla och @Urkvinnan ?
När jag var liten fick jag lära mig att vara rädd om presenter...Ja, vi hade vunnit dem i ärlig kamp och omröstning efter tre separata passarounder
jag vann min här;
https://klocksnack.se/threads/passaround-victorinox-i-n-o-x-professional-diver-den-röda.53911/page-3
@jabla vann sin här;
https://klocksnack.se/threads/passaround-victorinox-i-n-o-x-professional-diver-den-gula.53913/page-2
och @Fliegerchronograph som lyser med sin frånvaro i de brutalare testerna i den här tråden vann sin här efter den übercoolaste recensionen av dem alla;
https://klocksnack.se/threads/passaround-victorinox-i-n-o-x-professional-diver-den-blå.53912/page-5
Läs och njut!
Tycker att detta är den bästa present man kan ge de andra som inte vann uren. Hur intressant skulle det vara för dom att se klockan de inte vann blänkande i diverse WS? Nä detta är mycket roligare enligt migNär jag var liten fick jag lära mig att vara rädd om presenter...
Nåja, himla kul att läsa och möjligen har vinnarna fler lösa skruvar än klockorna. Synd bara att tävlingen gick före min tid i KS, inte för att jag matchat er uppfinningsrikedom i att försöka förstöra dem men iaf...
Du måste ju sätta på länken!Nu har den snurrat ett dygn i trumlaren...
så här blev resultatet efter tvätt.
Tror den får snurra ett tag till.
Klockan har ju redan trumlats efter elbehandling, nu skall länken komma ikapp först innan de får testas tillsammans.Du måste ju sätta på länken!
Ska bli väldigt intressant, jag väntar med spänning på resultatetKlockan har ju redan trumlats efter elbehandling, nu skall länken komma ikapp först innan de får testas tillsammans.