Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dags för lite parallelltester nästa vecka, INOX vs G-Shock.
Fanns lite G-shocken inte gjort som att bli överkörd och infrusen.Blev det något paralelltestande? (Väntar spänt)
Hahaha! Mmmmmm slicka klockaHar monterat pepparkakshus...
och då ryckte det i testtarmen.
155 grader C får den gotta sig i.
Efter kanderandet återstod bara att pynta med lite kristyr.
God Jul!
Skönt .Har monterat pepparkakshus...
God Jul!
Vilket underbart hantverkHar monterat pepparkakshus...
God Jul!
“...”är denna äkta?”...”Har monterat pepparkakshus...
God Jul!
Börjar själv bli tveksam, sägs att man kan slicka på den för att se om det är en äkta men ingen av mina Rolex smakar lika sött...“...”är denna äkta?”...”
Den ser i alla fall fantastiskt god ut.
Börjar själv bli tveksam, sägs att man kan slicka på den för att se om det är en äkta men ingen av mina Rolex smakar lika sött...
Börjar själv bli tveksam, sägs att man kan slicka på den för att se om det är en äkta men ingen av mina Rolex smakar lika sött...
Nä, kristyren blev nog för mycket för denGår den fortfarande?!?!
Jomenvisst-Går den fortfarande?!?!
Jomenvisst-
Ganska uppenbart om man följt tråden!Verkar vara en otroligt bra klocka den där!
Ganska uppenbart om man följt tråden!
Vart för man tag i en sån liten gullig mini dykare?Testandet fortsätter - next generation
Urbarnet fick ett paket från @jabla i Urskogen. ”Den svarta är trycktestad och i mellandagarna kan ni frysa in den” meddelade jabla. Vem kan vänta till mellandagarna tänkte jag.
Jag berättade för barnet att hennes klocka gick att frysa ner och hon sken upp som en sol. ”Är den lika tålig som din röda? Kan jag elda på den?”
Inte riktigt sa jag och riggade nerfrysningen. ”Det är bäst att byta till gummibandet innan vi fryser in den” sa barnet så det gjorde vi.
”Din klocka är mamma till min klocka” sa barnet.
Och skjuss in i frysen. Kända marker för den röda men jag tror att den gillar att få sällskap.
Nu får de gotta sig över natten så får vi se om den lilla svarta håller vad @jabla lovar.
Det får du fråga @jabla. Det är han som förser mitt barn med roliga och fina vintageklockor.Vart för man tag i en sån liten gullig mini dykare?
@jabla , är sugen på en sådan liten dykare till en liten tjej - så vi kan ha samma. Vart köpte du den?
@jabla , är sugen på en sådan liten dykare till en liten tjej - så vi kan ha samma. Vart köpte du den?
Den du söker tror jag inte tillverkas längre då jag letade efter en sådan till min lillebror. Men hittade denna;
https://www.klockia.se/facit-barnklocka-rp11
Ah okej, grattis!Den här hittade jag begagnad på nätet.
Såg den igår på nätet, men ingen "sub".Den du söker tror jag inte tillverkas längre då jag letade efter en sådan till min lillebror. Men hittade denna;
https://www.klockia.se/facit-barnklocka-rp11
Jodå Victorinox vet, erbjöd mig en helt ny klocka i utbyte mot denna.Grym tråd. Har någon tipsat Victorinox om denna tråd? Snacka om bra PR!
Eller om någon klocktidning vill göra ett reportage.