• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

I.N.O.X. den oförstörbara. Testandet fortsätter!

Var inte helt genomfrusen när jag vaknade så den fick följa med till frysen på jobb o nu börjar det ta sig.

WP_20160817_003.jpg

Var inte helt genomfrusen när jag vaknade så den fick följa med till frysen på jobb o nu börjar det ta sig.

WP_20160817_003.jpg
Herlige tester du utfører! Digger dem.
Har selv en Inox fra 2014 med original Victiorinox nato-reim (som kun ble levert på de første solgte). Den tåler mye beating og min blir alltid brukt når jeg skal utføre tøffe oppgaver.

image.jpg

Jodå, min klocka var djupfryst också.
Men nu när jag vet att den klarar fryst fall från hög höjd så lät jag den värma upp sig i ett varmt bad istället.
image.jpg

Och leka med barnet lite. "Åh mamma kan vi inte frysa in den igen?" Och till kompisen "vill du ha lite soppa med klocka?" "Nä" "men det är just vad jag gör nu. Jag lägger i en klocka i en soppa som man ska äta."
image.jpg

Klockor är kul för hela familjen!

image.jpg

Gott med öl efter löpturen. Inox instämmer även om den inte var med.
image.jpg

Jag är inte helt förtjust i Mariestads så Inox får lite mer. Vis av tidigare erfarenhet knyter jag fast ett snöre i den.
Sen är det bara att låta kalaset börja.
image.jpg

Det tar ett tag innan gästerna kommer så jag går nog in och duschar och byter om.

Tillbaka
Topp