Rödingen har även smakat Brooklyn Lager....Gott med öl efter löpturen. Inox instämmer även om den inte var med.
Tror att den kan ha ett problem med drickandet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rödingen har även smakat Brooklyn Lager....Gott med öl efter löpturen. Inox instämmer även om den inte var med.
Jag tar upp den frågan med den imorgon. Vi låter den parta med polarna inatt tänker jag.Rödingen har även smakat Brooklyn Lager....
Tror att den kan ha ett problem med drickandet?
Gästerna strömmar till. Det lär bli bra drag ikväll.
Ja, jag vet uppriktigt sagt inte själv om jag kan kalla det för test eller om det bara är en orgie i äckel för att få tyst på @jabla Själva testet blir att få ren den sen.Fy fan vidrigt test
Bara att hälla över bensin och tända på.Ja, jag vet uppriktigt sagt inte själv om jag kan kalla det för test eller om det bara är en orgie i äckel för att få tyst på @jabla Själva testet blir att få ren den sen.
Det där var faktiskt vansinnigt roligt. Skit att jag inte insåg det själv förstBara att hälla över bensin och tända på.
Kanske bara just nu men jag tyckte det lät kul att Urkvinnan sniglat en klocka.
Ja dö på fyllan måste ju vara hel ok.....Det har varit en tuff natt ser jag, men inox har pallat trycket och är last man standing.
Jag tycker det ser lite för grisigt ut för ett forum vars område är klockor och inte trädgårdsskötsel och frågade maken om råd.
-Ser det här för äckligt ut?
-ja, lägg upp det.
Min man förstår mig.
Och för er som inte har hus och trädgård vill jag berätta att det finns inte en trädgårdsägare som inte har en ständig beef med blomätande sniglar, och det finns fler trådar om hur man har ihjäl sniglar än det finns trådar om sportiga dressare under 10 000:-
Ölbad är ett av de humanare sätten.
Har ni testat att slå på den med en slägghammare när den kommit ur frysen?
Tittade till den innan jag gick till jobbet. Den tickar.
Nej, inte än men det finns tid till det med.Har ni testat att slå på den med en slägghammare när den kommit ur frysen?
Redan gjort. Av @jabla. Och den dog inte.Fire!!! Kill it with fire!!!
Måste ha varit en klen eld...Redan gjort. Av @jabla. Och den dog inte.
Stearinljus. Trådens första inlägg. Nu när du säger det borde man kanske testa med crème brûlée-brännaren.Måste ha varit en klen eld...
Jag tänkte nog mer på napalm... men en brännare är en bra startStearinljus. Trådens första inlägg. Nu när du säger det borde man kanske testa med crème brûlée-brännaren.
Ah. Då väntar vi till imorgon bitti. I love the smell of napalm in the morning.Jag tänkte nog mer på napalm... men en brännare är en bra start
It smells like victory!Ah. Då väntar vi till imorgon bitti. I love the smell of napalm in the morning.
Bra förtydligande, kör samma linje själv.Jag vill bara förtydliga att det handlar inte om att ta död på klockorna på ett raffinerat sätt, utan enbart att testa om de håller för vad tillverkaren utlovar. Fast jag kan ju bara prata för mig själv. @jabla kanske har en annan agenda, men det tror jag inte. Dessa klockor är ju äkta vara
Otäcka bilder men vacker och välskriven text.Sitter med familjen i godan ro när jag kommer på att den stackars klockan har dygnat med polarna i trädgården och nu har det börjat regna och allt.
Säger att jag måste ut och hämta klockan innan vi kollar familjefilm.
Makens son undrar vad som är grejen med mig och den där klockan.
Svårförklarligt.
Jag gör i ordning ett bad till klockstackarn. Ville ta tvättmedel också men maken (som är tvättmästaren i huset) rynkade på ögonbrynen och sa att det är frätande... Och? tänkte jag men prioriterade familjefriden och nöjde mig med diskmedel, tvål och sprit.
Därute hade kvällen kommit och nya polare började närma sig baren. Ordet sprider sig snabbt i trädgården.
Ingen av de nyfunna kompisarna verkade bry sig nämnvärt om inox himmelsfärd, utan fortsatte festandet utan avbrott.Såna är de, de där dryckesbröderna.
Inox firades ner i badet och där ligger den nu och gottar sig ett tag innan jag vill ta i den igen.
Your call, @jabla.
Brukar aldrig falla för grupptryck, däremot utmaningar från @Urkvinnan med det är en annan femma.Otäcka bilder men vacker och välskriven text.
Det känns tyvärr som att denna tråd kommer a sluta med ond bråd död för någon av klockorna. Grupptryck när det är som värst...
Samma här. För egensinnig och luststyrd för att falla för grupptryck. Ett utmanande "duvågaraldrig" från någon jag tycker bra om är en helt annan sak.