• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

I.N.O.X. den oförstörbara. Testandet fortsätter!

Gott med öl efter löpturen. Inox instämmer även om den inte var med.
image-jpg.373609
Rödingen har även smakat Brooklyn Lager....
Tror att den kan ha ett problem med drickandet?
image.jpeg

Det har varit en tuff natt ser jag, men inox har pallat trycket och är last man standing.
image.jpg

Jag tycker det ser lite för grisigt ut för ett forum vars område är klockor och inte trädgårdsskötsel och frågade maken om råd.
-Ser det här för äckligt ut?
-ja, lägg upp det.

Min man förstår mig.

Och för er som inte har hus och trädgård vill jag berätta att det finns inte en trädgårdsägare som inte har en ständig beef med blomätande sniglar, och det finns fler trådar om hur man har ihjäl sniglar än det finns trådar om sportiga dressare under 10 000:-
Ölbad är ett av de humanare sätten.

Det har varit en tuff natt ser jag, men inox har pallat trycket och är last man standing.
image.jpg

Jag tycker det ser lite för grisigt ut för ett forum vars område är klockor och inte trädgårdsskötsel och frågade maken om råd.
-Ser det här för äckligt ut?
-ja, lägg upp det.

Min man förstår mig.

Och för er som inte har hus och trädgård vill jag berätta att det finns inte en trädgårdsägare som inte har en ständig beef med blomätande sniglar, och det finns fler trådar om hur man har ihjäl sniglar än det finns trådar om sportiga dressare under 10 000:-
Ölbad är ett av de humanare sätten.
Ja dö på fyllan måste ju vara hel ok..... :dead:

Sitter med familjen i godan ro när jag kommer på att den stackars klockan har dygnat med polarna i trädgården och nu har det börjat regna och allt.
Säger att jag måste ut och hämta klockan innan vi kollar familjefilm.
Makens son undrar vad som är grejen med mig och den där klockan.
Svårförklarligt.
Jag gör i ordning ett bad till klockstackarn. Ville ta tvättmedel också men maken (som är tvättmästaren i huset) rynkade på ögonbrynen och sa att det är frätande... Och? tänkte jag men prioriterade familjefriden och nöjde mig med diskmedel, tvål och sprit.
image.jpg

Därute hade kvällen kommit och nya polare började närma sig baren. Ordet sprider sig snabbt i trädgården.
image.jpg

Ingen av de nyfunna kompisarna verkade bry sig nämnvärt om inox himmelsfärd, utan fortsatte festandet utan avbrott.Såna är de, de där dryckesbröderna.
image.jpg

Inox firades ner i badet och där ligger den nu och gottar sig ett tag innan jag vill ta i den igen.
image.jpg

Your call, @jabla.

Jag vill bara förtydliga att det handlar inte om att ta död på klockorna på ett raffinerat sätt, utan enbart att testa om de håller för vad tillverkaren utlovar. Fast jag kan ju bara prata för mig själv. @jabla kanske har en annan agenda, men det tror jag inte. Dessa klockor är ju äkta vara :)

Jag vill bara förtydliga att det handlar inte om att ta död på klockorna på ett raffinerat sätt, utan enbart att testa om de håller för vad tillverkaren utlovar. Fast jag kan ju bara prata för mig själv. @jabla kanske har en annan agenda, men det tror jag inte. Dessa klockor är ju äkta vara :)
Bra förtydligande, kör samma linje själv.

Vad händer om man bygger en stor slangbella och sen går ut på en äng och skjuter iväg den.. -Would the I.N.O.X. fly? Och kanske framför allt, -klarar den landningen?

Eller så kan man binda fast den i ett rep bakom en trav-/galopp-häst.. :cool:

Sjukt bra tråd! Väldigt bra marknadsföring för Victorinox måste jag säga :D

Vet inte om jag har missat de men har du testat kört den i tvättmaskinen än? ;)

Sitter med familjen i godan ro när jag kommer på att den stackars klockan har dygnat med polarna i trädgården och nu har det börjat regna och allt.
Säger att jag måste ut och hämta klockan innan vi kollar familjefilm.
Makens son undrar vad som är grejen med mig och den där klockan.
Svårförklarligt.
Jag gör i ordning ett bad till klockstackarn. Ville ta tvättmedel också men maken (som är tvättmästaren i huset) rynkade på ögonbrynen och sa att det är frätande... Och? tänkte jag men prioriterade familjefriden och nöjde mig med diskmedel, tvål och sprit.
image.jpg

Därute hade kvällen kommit och nya polare började närma sig baren. Ordet sprider sig snabbt i trädgården.
image.jpg

Ingen av de nyfunna kompisarna verkade bry sig nämnvärt om inox himmelsfärd, utan fortsatte festandet utan avbrott.Såna är de, de där dryckesbröderna.
image.jpg

Inox firades ner i badet och där ligger den nu och gottar sig ett tag innan jag vill ta i den igen.
image.jpg

Your call, @jabla.
Otäcka bilder men vacker och välskriven text.

Det känns tyvärr som att denna tråd kommer a sluta med ond bråd död för någon av klockorna. Grupptryck när det är som värst...

Samma här. För egensinnig och luststyrd för att falla för grupptryck. Ett utmanande "duvågaraldrig" från någon jag tycker bra om är en helt annan sak.

Tillbaka
Topp