• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

I.N.O.X. den oförstörbara. Testandet fortsätter!

Mer plågerier nu för satan! :woot: Gör fast den i ett snöre och häng bakom bilen, gasen i botten på både asfalt, gräs och grus! :)
Jag tänker nog kasta ut den genom bilrutan vid tillfälle men jag vet inte riktigt var jag ska göra det än. Det funkar liksom inte att göra det på motorvägen eller att dra en repa på Avenyn och hysta ut en inox in i en krogkö. Och man ska ju faktiskt inte kasta saker ur bilar egentligen.

Jodå. Den låg ensam därnere i tvättstugan och tickade surt.
image.jpg

Lite avsköljning och avtorkning fick den på bättre humör. Jag noterar en viss färgavvikelse på bandet. Dessvärre vet jag inte om det beror på snigelslem eller rengöring, så jag kanske får upprepa alltihop men bara med de yttersta delarna på bandet. Tycker den ljusare nyansen ser lite piggare ut.
image.jpg

Jag vet, du blev bara inlägget som fick mig att posta efter alla destruktiva förslag. :(
Kanske dags att testa vad skyddskåpan går för. :)
Jag är tydligen alltid droppen som får bägaren att rinna över! :happyhappy: Allt från lärare till föräldrar, flickvänner till kompisar kan stämma in den kören! :D

Men iallafall, i min värld blir inte klockan totalförstörd av att hängas bakom en bil på en för säkerhetens skull folktom gata :) repor? Ja! Vibrationer? Ja! Risk att den dör? Ja.. Men det hade den kunnat göra vid kast från hög höjd också! :D

Jag är tydligen alltid droppen som får bägaren att rinna över! :happyhappy: Allt från lärare till föräldrar, flickvänner till kompisar kan stämma in den kören! :D

Men iallafall, i min värld blir inte klockan totalförstörd av att hängas bakom en bil på en för säkerhetens skull folktom gata :) repor? Ja! Vibrationer? Ja! Risk att den dör? Ja.. Men det hade den kunnat göra vid kast från hög höjd också! :D
Om du kommer till HBG skall jag bjuda dig på öl så att bägaren rinner över! :)

Tillbaka
Topp