• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

I.N.O.X. den oförstörbara. Testandet fortsätter!

image.jpeg
Igenkännandets glädje. När jag såg den tidningen på flyget häromveckan ville jag bara resa mig upp och ropa till alla att jag hade en sån hemma och att jag hade vunnit den. Hade jag "laddat ordentligt" hade jag nog gjort det också.

Sidan tio på drygt två veckor tycker jag är bra när det gäller långsamt plågande av tåliga klockor, man vill ju gärna dra ut på liiidandet. :)

Sedan kommer @RicVin naturligtvis att briljera med tio sidor på sjutton timmar i fredagstråden och det kan vi väl unna honom fastän han bara jobbat med ett enda inlägg. ;)

Sidan tio på drygt två veckor tycker jag är bra när det gäller långsamt plågande av tåliga klockor, man vill ju gärna dra ut på liiidandet. :)

Sedan kommer @RicVin naturligtvis att briljera med tio sidor på sjutton timmar i fredagstråden och det kan vi väl unna honom fastän om han bara jobbat med ett enda inlägg. ;)
Nåja.... Det är ju i alla fall ett NYTT inlägg varje vecka.

Precis. Och han interagerar ju inte med sina klockor heller i de inläggen. Han visar ju liksom bara upp dem.
Tsss... "Interagerar"?! Den ni menar med "interagera" är nästan lika skadligt för kropp,själ och klocka som att bada bubbelpool med mina kära vänner omen,hook,leben,Feskarn och daviden.. Nu har jag inte startat ngn FREDAGSTRÅD med bilder från dessa "event" men nog tusan kan jag lova att det "interagerats" med mina klockor då!! Förresten så är det ju klockor inhandlade för egna surt förvärvade slantar inte några vinster som man fått till skänks...
Nä.. Försök inte mina vänner!!;-)

Tsss... "Interagerar"?! Den ni menar med "interagera" är nästan lika skadligt för kropp,själ och klocka som att bada bubbelpool med mina kära vänner omen,hook,leben,Feskarn och daviden.. Nu har jag inte startat ngn FREDAGSTRÅD med bilder från dessa "event" men nog tusan kan jag lova att det "interagerats" med mina klockor då!! Förresten så är det ju klockor inhandlade för egna surt förvärvade slantar inte några vinster som man fått till skänks...
Att interagera med en passaround känns nästa vidrigare än med ditt sällskaps klockor. ;)

När du beskriver det på det där sättet känner jag tacksamhet över att du behåller dina interaktionsbilder för dig själv. Fortsätt som du brukar på fredagar. Det räcker bra så.

Sedan kommer @RicVin naturligtvis att briljera med tio sidor på sjutton timmar i fredagstråden och det kan vi väl unna honom fastän han bara jobbat med ett enda inlägg. ;)
Ha inte sån sidhets och locka inte hit ricvin igen. Igår kväll när jag skulle sova fick jag massa läskiga bilder i huvudet på när han och hans kompisar interagerade manligt med sina klockor i en bubbelpool på något privat spa. Jätteläskigt var det.

On topic igen, vi vet ju nu att inox klarar ett kärnvapenkrig, men nu har ju du ett lysande tillfälle att kontrollera hur väl den överlever biologisk krigsföring;
image.jpg

Låt den bada i kranvattnet nu. Okokt!

Ha inte sån sidhets och locka inte hit ricvin igen. Igår kväll när jag skulle sova fick jag massa läskiga bilder i huvudet på när han och hans kompisar interagerade manligt med sina klockor i en bubbelpool på något privat spa. Jätteläskigt var det.

On topic igen, vi vet ju nu att inox klarar ett kärnvapenkrig, men nu har ju du ett lysande tillfälle att kontrollera hur väl den överlever biologisk krigsföring;
image.jpg

Låt den bada i kranvattnet nu. Okokt!
Kan jag väl göra men du har väl inte glömt att den redan badat i toastol med fartrand. :D

Om den inte går sönder är det testmetoden som felar ;)

För många år sedan sommarjobbade jag på ett ställe där lunchlåda, värmeskåp och egen termos gällde. Vi var många som hade termos med glasinsats eftersom det höll kaffet varmt länge och emellanåt råkade någon tippa termosen med resultatet att glaset gick sönder.
En dag kom en kollega till jobbet med en ny okrossbar termos som han skröt om och gärna demonstrerade vid varje tänkbart tillfälle, till slut tröttnade en av gubbarna på termosens lovsång och tog helt sonika och körde den i 50 ton pressen... inte okrossbar var slutsatsen.

Det här blir bara värre och värre, men på ett annat sätt. Nu har vi både frusit, kläggat, kastat och kemat dem, nästa steg måste vara att sänka dem. De kanske borde få bada lite i Göta Älv när du kommer upp på gtg @jabla?
Edit; jag höll på att skriva att vi skulle kunna be @JohnZ att fästa dem i draggen när han ankrade för kvällen men insåg att det hade kunnat misstolkas, så jag tänkte att vi kan använda fiskespön eller något sånt istället.

Vad tror ni om en sväng i stekpannan med tex ett paket bacon? Eller 20 min i kastrullen med potatisarna som ska kokas?? Eller är fonduegrytan kanske ett mer utmanande alternativ? Eller är det så jäkligt att det redan är gjort??? Ni har ju varit så grymt kreativa redan..... Hur var det nu med mikrovågsugnen förresten? Redan gjort, eller??

Tillbaka
Topp