Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur frestad var du att avfyra inoxen ? ;-)Det är den klocka jag skulle tagit med mig till medeltiden.
Chansen att hitta den igen för att utvärdera var obefintlig.Hur frestad var du att avfyra inoxen ? ;-)
.....och sedan explodera eller bara tvärdö i tysthet????Har den fått lyssna på Oskar Lindros? Tror den skulle klara 15 sekunder...
Det är ingen som vet vad som händer. De som försökt stänga av musiken för att rädda klockorna som varit utsatta för testet har blivit förstelnade. Sedan har en vindpust förvandlat stenen till fint fint damm som blåst bort till tonerna av från och med du......och sedan explodera eller bara tvärdö i tysthet????
Har också gett det förslaget! Enligt Klockmaster ska det gåBörjade funder på om det är någon av er som har testat att låta I.N.O.X:en åka några minuter i centrifugen? Att den är vattentät tvivlar vi ju inte på efter alla turer i diskmaskiner, med högtryckstvätt, öl/snigelbad etc... Men har den fått åka karusell i 1300 varv/minut ännu???
Kör det nästa vecka.Började funder på om det är någon av er som har testat att låta I.N.O.X:en åka några minuter i centrifugen? Att den är vattentät tvivlar vi ju inte på efter alla turer i diskmaskiner, med högtryckstvätt, öl/snigelbad etc... Men har den fått åka karusell i 1300 varv/minut ännu???
Det blir som sagt svårare och svårare att överträffa tidigare tester. Särskilt i hemmiljö. Jag blev lite nyfiken på @StrawberryFields ubåtssvar (eller intesvar) här ovan. Kan det vara ett spår kanske?Är det helgledigt från testande för I.N.O.X:arna???? Antar att de kan behöva vila upp sig lite.....
Det blir som sagt svårare och svårare att överträffa tidigare tester. Särskilt i hemmiljö. Jag blev lite nyfiken på @StrawberryFields ubåtssvar (eller intesvar) här ovan. Kan det vara ett spår kanske?
Kom igen! Nu är det dags att du bjuder till!!
Fastsatt på ett ubåtsperiskop måste väl vara nästa steg? Gärna en vecka eller två.....
Vem har en ubåt över????
Eller känningar bland Nordsjödykarna?
Eller vore det coolare att spänna fast den på en Boeing eller Airbus på en långflygning???
Oftast blir det tyvärr bara vackert mattslipat, nästan blästrat men vi får se om det blir roligare resultat efter bara en timme.Lär bli en och en annan repa
Spännande!
Aaaaaaaaaaah!!!!!!Färdigsnurrat...
Håll i hatten. Nu blir det spännande!Hittade en liten tvättmaskin...
vi kör maxtid, åtta minuter.