Det där var ju en rätt bra idé!Ganska rätt nyligen så blev man tagen av frun i huset vad f-n håller du på med!!!??? Tar du bilder på din nya klocka i en kopp mjölk kvart över tio på kvällen!? Kändes helt normalt sekunden innan iaf..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där var ju en rätt bra idé!Ganska rätt nyligen så blev man tagen av frun i huset vad f-n håller du på med!!!??? Tar du bilder på din nya klocka i en kopp mjölk kvart över tio på kvällen!? Kändes helt normalt sekunden innan iaf..
Tog frugan det som en giltig anledning? Bästa eluttaget i golvet förresten!Men det blir ju reflektioner i glaset om man inte har något som skärmar av ljuset ovanifrån.
Tog frugan det som en giltig anledning? Bästa eluttaget i golvet förresten!
Fortfarande, älskar miniräknaren! Väcker minnen från när man satt med farfar på hans kontor under tidigt 90 tal.
Exakt, kände lukten av bränd plast när kassorna räknades efter julrushenHon har sett värre..
Stor bordsräknare är det enda rätta när man räknar mycket dagarna i ända
Men det är okej när man matchar shorts och strapHaha. Det stämmer.
Ganska säker på att detta är korrekt vapenhantering enl SäkB...
Hon är säker gamla Bettan!Haha. Det stämmer.
Ganska säker på att detta är korrekt vapenhantering enl SäkB...
Hahah, dedikerad klockfotografering!Men det blir ju reflektioner i glaset om man inte har något som skärmar av ljuset ovanifrån.
Äntligen så börjar jag förstå varför en 18 hålsrunda kan ta 4,5 timme
Hahah, dedikerad klockfotografering!
Det var strax innan mitt intåg här på KS som du paketöppnade den, så hade missat. Tack för länk, nu fick man dregla åt något annat än mat här precis innan lunch
Bilden är förövrigt från min paketöppning av JLC MUT Perpetual:
https://klocksnack.se/threads/paketöppning-jaeger-lecoultre-master-ultra-thin-perpetual.43614/
Men det blir ju reflektioner i glaset om man inte har något som skärmar av ljuset ovanifrån.
Hahaha Säg som det är, en douche och bredvid är en hög med sidenkalsonger.När jag tittar på den här bilden igen så känner jag att jag behöver förtydliga följande:
Ballong-grejjen på bordet är ingen douche, utan en damm-blåsare från Bergeon.. Bara så ni vet.
Det är ingen idé Niklas, du har redan gett oss bilder i huvudet vi inte vill haNär jag tittar på den här bilden igen så känner jag att jag behöver förtydliga följande:
Ballong-grejjen på bordet är ingen douche, utan en damm-blåsare från Bergeon.. Bara så ni vet.
Love it! Men favoriten i din bild är ändå tofflorna