• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ibland är vi rätt löjliga. Men ganska roliga. Tagen på bar gärning!

nöt

Vacheron
2-Faktor
Vadå? :p

IMG_0412.JPG
Vad är detta för klocka?
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Mitt bidrag till tråden.
Kaffepaus på OldTown white coffee efter en löprunda längst stranden här i Langkawi.
Flickvännen skickar denna bild till mig och frågar: Du tycker inte det ser märkligt ut att lägga klockan i kaffet mitt bland allt folk här? :D
received_1034261420017367.jpeg

20161130_150448.jpg

Ååh langkawi. Hoppas ni tog chansen att åka över till kohlipe?:) sry för ot
 

Selvedge

Rolex
Ok, jag brukar vara emot att skapa nya trådar för enbart en bild, men det här är ju väldigt roligt. Satt med tjejen och kollade igenom bilder från sommarn då vi kom över detta guldkorn.
Fin sommarkväll? Fuck det, jag ska fota klockan! Av någon anledning liggandes i fosterställning.


Har ni några roliga moments när ni blivit ertappade med klocknörderi på bar gärning?
Så jäkla underbar bild!!
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Ok, jag brukar vara emot att skapa nya trådar för enbart en bild, men det här är ju väldigt roligt. Satt med tjejen och kollade igenom bilder från sommarn då vi kom över detta guldkorn.
Fin sommarkväll? Fuck det, jag ska fota klockan! Av någon anledning liggandes i fosterställning.


Har ni några roliga moments när ni blivit ertappade med klocknörderi på bar gärning?
Idag när jag på första pappaledighetsdagen lyckades med bedriften att komma i tid. Var tvungen att fota klockan och givetvis kom en förälder och glodde oförstående. Helt klart inte lika vettig som vi. Bilden? Den blev helt okej.
Edit: läste inte helt igenom "reglerna" för tråden. Sorry. Förhoppningsvis fotade den andre föräldern inte mig men jag ska fråga... ;)
PSX_20161202_091839.jpg
 

Enellios

Cartier

Engesvik

Breitling
2-Faktor
Idag när jag på första pappaledighetsdagen lyckades med bedriften att komma i tid. Var tvungen att fota klockan och givetvis kom en förälder och glodde oförstående. Helt klart inte lika vettig som vi. Bilden? Den blev helt okej.
Edit: läste inte helt igenom "reglerna" för tråden. Sorry. Förhoppningsvis fotade den andre föräldern inte mig men jag ska fråga... ;)
PSX_20161202_091839.jpg
Måste fråga var det blå mockabandet kommer ifrån, fantastiskt kombo mot vita tavlan!
 

cklar

Omega
Haha vilken tråd, relaterar verkligen till bilderna. Man känner ju sig som ett fån ibland, men vad gör man inte för några coola instagrambilder. :p
 

Mvnordlander

Cartier
Extremt underhållande tråd och många riktigt bra bilder, men en Panerai i en kopp mjölk toppar nog det mesta. Den kommer jag skratta högt till flertalet gånger.
 
Visade den här tråden för frun för ett tag sedan. Jag gillar den för att folk är underbart nördiga. Frun log också åt vad jag trodde var tråden. Men det var såklart en evil plan hon stod och kokade ihop. Så för ett tag sen fastnade även jag på bild och hon visar den för alla vi känner. Jag är dock mest nöjd och stolt men ber om ursäkt för mitt bleka skin.
mms_img-205933538.jpg

Resultatet av mina ansträngningar.
DSC_0411.JPG
 
Visade den här tråden för frun för ett tag sedan. Jag gillar den för att folk är underbart nördiga. Frun log också åt vad jag trodde var tråden. Men det var såklart en evil plan hon stod och kokade ihop. Så för ett tag sen fastnade även jag på bild och hon visar den för alla vi känner. Jag är dock mest nöjd och stolt men ber om ursäkt för mitt bleka skin.
mms_img-205933538.jpg

Resultatet av mina ansträngningar.
DSC_0411.JPG
Snyggt!:D
Ni får öva på raka horisonter dock ;);)
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Visade den här tråden för frun för ett tag sedan. Jag gillar den för att folk är underbart nördiga. Frun log också åt vad jag trodde var tråden. Men det var såklart en evil plan hon stod och kokade ihop. Så för ett tag sen fastnade även jag på bild och hon visar den för alla vi känner. Jag är dock mest nöjd och stolt men ber om ursäkt för mitt bleka skin.
mms_img-205933538.jpg

Resultatet av mina ansträngningar.
DSC_0411.JPG
schysst! Är dock mer imponerad över att du lyckats behålla din "Friends of KS"- titel :D
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Visade den här tråden för frun för ett tag sedan. Jag gillar den för att folk är underbart nördiga. Frun log också åt vad jag trodde var tråden. Men det var såklart en evil plan hon stod och kokade ihop. Så för ett tag sen fastnade även jag på bild och hon visar den för alla vi känner. Jag är dock mest nöjd och stolt men ber om ursäkt för mitt bleka skin.
mms_img-205933538.jpg

Resultatet av mina ansträngningar.
DSC_0411.JPG

Haha klockrent minns när jag fotograferade bilen på detta sätt ungefär samma reaktion :D
 
Topp