Vad är detta för klocka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är detta för klocka?
Hublot Spirit of Big Bang All BlackVad är detta för klocka?
Mitt bidrag till tråden.
Kaffepaus på OldTown white coffee efter en löprunda längst stranden här i Langkawi.
Flickvännen skickar denna bild till mig och frågar: Du tycker inte det ser märkligt ut att lägga klockan i kaffet mitt bland allt folk här?
![]()
![]()
Stannade i Koh Lipe två veckor innan vi åkte vidare hit. Helt magiskt ställe, som en fotoretusch på verkligheten.Ååh langkawi. Hoppas ni tog chansen att åka över till kohlipe?sry för ot
Stannade i Koh Lipe två veckor innan vi åkte vidare hit. Helt magiskt ställe, som en fotoretusch på verkligheten.![]()
Så jäkla underbar bild!!Ok, jag brukar vara emot att skapa nya trådar för enbart en bild, men det här är ju väldigt roligt. Satt med tjejen och kollade igenom bilder från sommarn då vi kom över detta guldkorn.
Fin sommarkväll? Fuck det, jag ska fota klockan! Av någon anledning liggandes i fosterställning.
Har ni några roliga moments när ni blivit ertappade med klocknörderi på bar gärning?
Tror det var han.@Erik1 är du den skyldige??
Oj, man lär sig ngt nytt varje dag.När jag tittar på den här bilden igen så känner jag att jag behöver förtydliga följande:
Ballong-grejjen på bordet är ingen douche, utan en damm-blåsare från Bergeon.. Bara så ni vet.
Idag när jag på första pappaledighetsdagen lyckades med bedriften att komma i tid. Var tvungen att fota klockan och givetvis kom en förälder och glodde oförstående. Helt klart inte lika vettig som vi. Bilden? Den blev helt okej.Ok, jag brukar vara emot att skapa nya trådar för enbart en bild, men det här är ju väldigt roligt. Satt med tjejen och kollade igenom bilder från sommarn då vi kom över detta guldkorn.
Fin sommarkväll? Fuck det, jag ska fota klockan! Av någon anledning liggandes i fosterställning.
Har ni några roliga moments när ni blivit ertappade med klocknörderi på bar gärning?
Knäpp är du... men du får se det som så att du är ensam om detRiktigt skön tråd. Kommer användas som bevis på att jag inte är helt knäpp!!!
Haha, hade velat höra snacket innan.
Grymt snygg bild och klocka <3Denna blev nog bäst![]()
Måste fråga var det blå mockabandet kommer ifrån, fantastiskt kombo mot vita tavlan!Idag när jag på första pappaledighetsdagen lyckades med bedriften att komma i tid. Var tvungen att fota klockan och givetvis kom en förälder och glodde oförstående. Helt klart inte lika vettig som vi. Bilden? Den blev helt okej.
Edit: läste inte helt igenom "reglerna" för tråden. Sorry. Förhoppningsvis fotade den andre föräldern inte mig men jag ska fråga...
![]()
Måste fråga var det blå mockabandet kommer ifrån, fantastiskt kombo mot vita tavlan!
Snyggt!Visade den här tråden för frun för ett tag sedan. Jag gillar den för att folk är underbart nördiga. Frun log också åt vad jag trodde var tråden. Men det var såklart en evil plan hon stod och kokade ihop. Så för ett tag sen fastnade även jag på bild och hon visar den för alla vi känner. Jag är dock mest nöjd och stolt men ber om ursäkt för mitt bleka skin.![]()
Resultatet av mina ansträngningar.
![]()
schysst! Är dock mer imponerad över att du lyckats behålla din "Friends of KS"- titelVisade den här tråden för frun för ett tag sedan. Jag gillar den för att folk är underbart nördiga. Frun log också åt vad jag trodde var tråden. Men det var såklart en evil plan hon stod och kokade ihop. Så för ett tag sen fastnade även jag på bild och hon visar den för alla vi känner. Jag är dock mest nöjd och stolt men ber om ursäkt för mitt bleka skin.![]()
![]()
Visade den här tråden för frun för ett tag sedan. Jag gillar den för att folk är underbart nördiga. Frun log också åt vad jag trodde var tråden. Men det var såklart en evil plan hon stod och kokade ihop. Så för ett tag sen fastnade även jag på bild och hon visar den för alla vi känner. Jag är dock mest nöjd och stolt men ber om ursäkt för mitt bleka skin.![]()
![]()
Haha ja fotografer blir vi nog aldrigSnyggt!
Ni får öva på raka horisonter dock![]()
Måste vara en riktigt bra vänschysst! Är dock mer imponerad över att du lyckats behålla din "Friends of KS"- titel![]()
Nä, tror de flesta blev av med det iim StarWars-eran. Men kanske bäst att inte låtsas om det så kanske du får behållaMåste vara en riktigt bra vän
Ingen aning om hur det kommer sig. Trodde alla fått behålla det.
You have seen nothingNä, tror de flesta blev av med det iim StarWars-eran. Men kanske bäst att inte låtsas om det så kanske du får behålla![]()