• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ibland är vi rätt löjliga. Men ganska roliga. Tagen på bar gärning!

galácticon

Patek
2-Faktor
Visade den här tråden för frun för ett tag sedan. Jag gillar den för att folk är underbart nördiga. Frun log också åt vad jag trodde var tråden. Men det var såklart en evil plan hon stod och kokade ihop. Så för ett tag sen fastnade även jag på bild och hon visar den för alla vi känner. Jag är dock mest nöjd och stolt men ber om ursäkt för mitt bleka skin.
mms_img-205933538.jpg

Resultatet av mina ansträngningar.
DSC_0411.JPG
Översta bilden är fan briljant, ut med den på Instagram istället :D
 

St Maxime

KS Explorers Club
Löjligt rolig tråd detta, förundras dock lite över att det inte finns ngt klatschigt namn på handleds foton på klockor (åtminstone inte som jag känner till...)

Vad tror vi om en omarbetad version av selfie typ "watchies" den svenska versionen skulle då kunna vara lite osmaklig men catchig : "uris" ;)
 
Fantastiskt rolig tråd, har själv inget att bidra med ännu men kan tänka mig att det kommer en bild när man minst anar det.

Jag har alltid klagat lite på att jag tycker min flickvän är jobbig som ska ta bilder på oss eller be mig ta bilder på henne/vänner, tycker av någon anledning att det är lite akward att ta bilder på folk när det finns andra människor som kan komma förbi, men kommer väl få äta upp det sen man börjat fota sin klocka lite här och var...
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Bra styrt @Allan Ballan den uppslutning trodde jag inte på när jag slängde upp tråden för någon vecka sedan. Och tack alla som kom för en trevlig kväll :)

Edit: den hamnade i helt fel tråd ser jag nu, skulle såklart vart i Malmö gtg tråden. Men hur som helst, tack alla endå.
 

Code

AKA Vincent B
Den som minns, minns..
 

Bilagor

  • tmp_11944-IMG_20170516_143237_0811587399402.jpg
    tmp_11944-IMG_20170516_143237_0811587399402.jpg
    201.1 KB · Visningar: 176
Topp