Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäkligt mysig bild dessutom!Vart tydligen fångad i en löjlig pose igen, men jag fick en bild i alla fall...
Fin bild!Vart tydligen fångad i en löjlig pose igen, men jag fick en bild i alla fall...
HahahahaFin bild!
Även fast den verkar vara tagen vid annat tillfälle, med tanke på andra kläder + annan klocka på bilden!
Inte för att spelar någon som helst roll överhuvudtaget
Fin bild den med! och sorry, kände mig bara tvungenSkämskudde på .
Jag får skylla på mancold och att jag tog flera bilder vid åresjön men men bjuder på den bloopern...
Här är rätt bild också som plåster på såren
I detta fallet är det faktiskt min fru som blir fotad när hon fotar mig.
Ha!!!!
Min fru är löjlig!
Ha!!!!
Min fru är löjlig!
Sjukt fint band. Får jag fråga var du införskaffat det någonstans?Idag när jag på första pappaledighetsdagen lyckades med bedriften att komma i tid. Var tvungen att fota klockan och givetvis kom en förälder och glodde oförstående. Helt klart inte lika vettig som vi. Bilden? Den blev helt okej.
Edit: läste inte helt igenom "reglerna" för tråden. Sorry. Förhoppningsvis fotade den andre föräldern inte mig men jag ska fråga...
Tack! Köpt av en av lädermakarna här på forumet - riktigt trevligt. Cheapestnatostraps har ett budget om du vill köpa och testa innan du beställer custom.Sjukt fint band. Får jag fråga var du införskaffat det någonstans?
Blev påkommen i affären innan...
Haha...vad gör man inte för att få till det perfekta MK-shotet
Ha!!!!
Min fru är löjlig!
Ingen dålig bild!Igår var det min tur att bli ertappad med handen i kakburken...
Resultatet
Säkert mitt livs bild!Ingen dålig bild!
Riktigt snyggt och kul bump! Hade glömt den här trådenIgår var det min tur att bli ertappad med handen i kakburken...
Resultatet
Helt klart värt det, riktigt bra bild!Igår var det min tur att bli ertappad med handen i kakburken...
Resultatet
Definitivt! Tack!Helt klart värt det, riktigt bra bild!
Riktigt snyggt och kul bump! Hade glömt den här tråden
Har inte blivit ertappad så direkt. Men ifrågasatt på jobbet vad jag håller på med när jag smyger runt i skrymslen och vrår för en bra bild.
Denna var det
hahaha Riktigt rolig bild! ..Och ett Grymt bra resultat!Igår var det min tur att bli ertappad med handen i kakburken...
Resultatet
Riktigt fin bild!Igår var det min tur att bli ertappad med handen i kakburken...
Resultatet