• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Internationella Gin & Tonic (och klock-)-dagen

Poachers Wild Tonic, Lydén Distillery Dry Gin, Tissot Antimagnetique - en bra combo.
DSC_9582.jpg
En ruggigt bra kombo vill jag säga!😍

Lyx att ha kvar av dry island ginen 🤩

Man saknar verkligen den!

Kan "trösta" herrarna med att det va slöseri på fina droppar med den tonicen. Fan. Doften är fin men för mintig i smaken.
Man ska hålla sig till bastonic bara så är det. Dyrköpt läxa. Jaja jag kan kräva ur några GTs till ur flaskan så alltid något.

Men jag håller med er - fantastisk hon, en av mina favoriter helt klart

En vecka tills vi på Lydén Distillery lanserar vår nya Pink Gin på Systembolaget!
🍓

Årets smak kallar vi för “Taste of Swedish summer”, en smak av den Svenska sommaren. Här går jordgubbar, lingon och fläderblom hand i hand med de klassiska gin-botanicalsen samtidigt som den får en härlig ljusrosa färg.

Här har vi gjort en liten somrigare twist på en tidigare favorit som vi kallar för Pink GGT (Gin, Grape & Tonic)
Pink GGT:
• 5cl Lydén Distillery Pink Gin
• 5cl färskpressad röd grapefruktjuice
• 5cl Fläder-tonic
• Skivade jordgubbar och en grapeskiva

Trevlig tisdag,
Emil - Lydén Distillery

SIMPLE-PINK.jpg

En vecka tills vi på Lydén Distillery lanserar vår nya Pink Gin på Systembolaget!
🍓

Årets smak kallar vi för “Taste of Swedish summer”, en smak av den Svenska sommaren. Här går jordgubbar, lingon och fläderblom hand i hand med de klassiska gin-botanicalsen samtidigt som den får en härlig ljusrosa färg.

Här har vi gjort en liten somrigare twist på en tidigare favorit som vi kallar för Pink GGT (Gin, Grape & Tonic)
Pink GGT:
• 5cl Lydén Distillery Pink Gin
• 5cl färskpressad röd grapefruktjuice
• 5cl Fläder-tonic
• Skivade jordgubbar och en grapeskiva

Trevlig tisdag,
Emil - Lydén Distillery

SIMPLE-PINK.jpg
Ser fram emot att testa den nya Pink ginen!!😍🎉

Tillbaka
Topp