• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Internationella Gin & Tonic (och klock-)-dagen

Den här ska bli spännande att testa.

IMG_20210406_170512.jpg
Reste ifrån min. På väg till stugan fick jag sms att jag kunde hämta på bolaget i stan.

Happy National Gin & Tonic Day!
Vi firar med vår Signature Serve nere i destilleriet.

Recept:
• 5cl Lydén Distillery Dry Gin
• 10cl Hammars Tonics Original
• Lingon
• En kvist rosmarin

Hur man blandar den:
Börja med att fylla ditt favoritglas med mycket is. Häll sedan Dry Gin och tillsätt några Lingon. Fyll glaset med tonic och avsluta med en rosmarinkvist som du lätt klappar till i handen innan du lägger den i glaset.

Servera och njut
DSC00031.jpg

Svenska Gin&Tonic-dagen idag och det passar vi på att fira med vårt kommande släpp den 2 Juni - vår nya Pink Gin med smak av "Svensk sommar" som vi själva kallar det för tillsammans med Poachers Wild Tonic och en skivad jordgubbe!

Skål och trevlig kväll!
DSC00142-instaa.jpg

Svenska Gin&Tonic-dagen idag och det passar vi på att fira med vårt kommande släpp den 2 Juni - vår nya Pink Gin med smak av "Svensk sommar" som vi själva kallar det för tillsammans med Poachers Wild Tonic och en skivad jordgubbe!

Skål och trevlig kväll!
DSC00142-instaa.jpg
Oj så trevligt - den där får man nog köpa en flaska av!

Fredagsdrinken ikväll får nog bli en GT - blev ju sugen på Lyden nu, men nu har jag bara en oöppnad flaska Lyden Batch1 kvar - och den kanske man inte ska knäcka utan behålla för att det är kul. :)

Tillbaka
Topp