Reste ifrån min. På väg till stugan fick jag sms att jag kunde hämta på bolaget i stan.Den här ska bli spännande att testa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Reste ifrån min. På väg till stugan fick jag sms att jag kunde hämta på bolaget i stan.Den här ska bli spännande att testa.
Åhnej vilken oturHaha vilken flopp.. jag verkar ha beställt fel Herno, Eighteen Ninety One istället för Artisan ten
Då har du ju något att se fram emot när du kommer hem.Reste ifrån min. På väg till stugan fick jag sms att jag kunde hämta på bolaget i stan.
Ja, det blir nog en på måndag kvällDå har du ju något att se fram emot när du kommer hem.
Min ska provas i helgen dock.
Såklart tråkigt, men då får du göra en massa Dill Collins! Den är riktigt fin på sommaren!Haha vilken flopp.. jag verkar ha beställt fel Herno, Eighteen Ninety One istället för Artisan ten
Den tonicen är verkligen inte dum allsAmerikanska Gin och Tonic dagen idag.
Börjar Firandet med traditionsenliga GT som jag blir serverad.
Idag. Gin Mare med Franklin Rosmarin och svart oliv tonic.
Mycket bra.
Grymt snyggt!Dagen till ära
MÅSTE HA!!
Oj så trevligt - den där får man nog köpa en flaska av!Svenska Gin&Tonic-dagen idag och det passar vi på att fira med vårt kommande släpp den 2 Juni - vår nya Pink Gin med smak av "Svensk sommar" som vi själva kallar det för tillsammans med Poachers Wild Tonic och en skivad jordgubbe!
Skål och trevlig kväll!