• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Internationella Gin & Tonic (och klock-)-dagen

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Somrig söndags GT med nektarin och basilika
20210620_214549.jpg
 

Lyden

Panerai
Ajajaj, fick ingen Lyden Svensk Gin
Drinkar, destillerier och drömmare.
:(

Fick också mess från bolaget att ordern är makulerad

Andra gången nya @Lyden ginen blev makulerad för mig 😞

Makulerad här också.😢

Uppdatering 2021-06-21:

Lydén Distillery x Svensk Gin


Då en del av er har fått ett nytt sms om att Lydén Distillery x Svensk Gin är tillfälligt slut och har blivit makulerad. Tyvärr så beror detta på ett tekniskt-/datafel fel hos vår distributör JFH.

Det som har skett är att vår distributör som vi skickar upp all vår gin till, har skickat ut hela lådor till Systembogets butiker, istället för enstaka flaskor. Några av er kommer att få era beställningar i tid, några av er har fått era ordrar makulerade - igen.

Från och med imorgon, tidig morgon går Lydén Distillery x Svensk Gin att beställa igen, om ni fortfarande är intresserade.

Det är alltså INTE Systembolaget som har gjort något fel i detta, utan detta beror på ett tekniskt-/datafel fel hos vår distributör som sköter alla beställningar och utskick.

Om jag har förstått allt rätt på Systembolaget & vår leverantör så ska de som inte fått det senaste smset från Systembolaget få sin beställning. I sin tur så kommer resterande flaskor att returneras till vår distributör för att sedan skickas ut på nytt till nya beställningar som läggs från och med imorgon.

För att förklara det kortfattat lite hur vi jobbar:
Vi är producent, som ser till så att flaskorna blir fyllda med gin - som vi sedan skickar upp till en distributör.
Distributören i sin tur tar emot alla ordrar från er, via Systembolaget. Distributören packar sedan era ordrar och ser till så att de kommer ut till just den butiken som ni har valt att hämta ut Ginen i.


Vi ber om ursäkt å distributörens vägnar och om ni fortfarande är intresserade av Lydén Distillery x Svensk Gin så är ni välkomna att registrera en ny beställning från och med imorgon, tidig morgon.
 

Lyden

Panerai
Lydén Distillery x Svensk Gin

Efter en massa strul med makulerade ordrar så verkar det som att Lydén Distillery x Svensk Gin går att beställa igen!

Vi ber om ursäkt å distributörens vägnar och om ni fortfarande är intresserade av Lydén Distillery x Svensk Gin så är ni välkomna att registrera en ny beställning!

Lydén Distillery x Svensk Gin
Artikelnummer: 52472
Pris: 385 kr
42% \ 500ml \ Ekologisk
Länk till artikeln:

 

Cuban8

Omega
2-Faktor
Lydén Distillery x Svensk Gin

Efter en massa strul med makulerade ordrar så verkar det som att Lydén Distillery x Svensk Gin går att beställa igen!

Vi ber om ursäkt å distributörens vägnar och om ni fortfarande är intresserade av Lydén Distillery x Svensk Gin så är ni välkomna att registrera en ny beställning!

Lydén Distillery x Svensk Gin
Artikelnummer: 52472
Pris: 385 kr
42% \ 500ml \ Ekologisk
Länk till artikeln:

Hade gett upp efter ”slut hos leverantör” imorse. Men nu togs iallafall beställningen emot igen. Bara resten kvar då 😂
 

Cuban8

Omega
2-Faktor
Problemet här är att den aldrig har varit slut hos leverantören/distributören.. 🤯

Haha, har försökt beställa flera gånger, tillslut verkar beställningen ha gått igenom - men jag kikade i lagersaldot hos butiken jag beställt till och det står nu att det finns 4 flaskor i lager! 😂
 

Lyden

Panerai
Önskar er alla en glad midsommar! 🌼🇸🇪

I glaset kör vi vår Pink Gin Perfect Serve:
• 5cl Lydén Distillery Pink Gin
• 10cl Fläder-tonic
• Skivad jordgubbe

Fyll ditt favoritglas med is. Häll i gin, toppa med flädertonic och garnera med en skivad jordgubbe. 🍓

Servera och njut ansvarsfullt.

E5C38535-FD67-4722-8A94-51AB46A79E5B.jpeg
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Glad Midsommar gintokar! Äntligen fick jag tillfälle att pröva denna kombo. Klocktornets Fräkne Navy och Hammars x Klocktornet Havtorn och Rosmarin Tonic.

En acquired taste måste jag säga. Jag gillar att den står ut ur mängden av GT's som smakar typ likadant. En kärv punkig GT skulle jag beskriva den som 😀
20210625_171312.jpg
 
Topp