Har beställt från True Selection trueselection.se Snabbt och smidigt.Jag är sugen på nya tonics. Lokala Ica har bra sortiment, men mycket vill ha mer…
Någon som har tips på ställen på nätet med bra tonicutbud?
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har beställt från True Selection trueselection.se Snabbt och smidigt.Jag är sugen på nya tonics. Lokala Ica har bra sortiment, men mycket vill ha mer…
Någon som har tips på ställen på nätet med bra tonicutbud?
brukar beställa från Tonic Room, brett utbud och snabba leveranser.
Tonic Room | Webbutik
tonicroom.se
Har beställt från True Selection trueselection.se Snabbt och smidigt.
Fick också mess från bolaget att ordern är makuleradAjajaj, fick ingen Lyden Svensk Gin
Drinkar, destillerier och drömmare.
Ajajaj, fick ingen Lyden Svensk Gin
Drinkar, destillerier och drömmare.
Fick också mess från bolaget att ordern är makulerad
Andra gången nya @Lyden ginen blev makulerad för mig
Makulerad här också.
Hade gett upp efter ”slut hos leverantör” imorse. Men nu togs iallafall beställningen emot igen. Bara resten kvar dåLydén Distillery x Svensk Gin
Efter en massa strul med makulerade ordrar så verkar det som att Lydén Distillery x Svensk Gin går att beställa igen!
Vi ber om ursäkt å distributörens vägnar och om ni fortfarande är intresserade av Lydén Distillery x Svensk Gin så är ni välkomna att registrera en ny beställning!
Lydén Distillery x Svensk Gin
Artikelnummer: 52472
Pris: 385 kr
42% \ 500ml \ Ekologisk
Länk till artikeln:
Lydén Distillery Limited Edition
www.systembolaget.se
Hade gett upp efter ”slut hos leverantör” imorse. Men nu togs iallafall beställningen emot igen. Bara resten kvar då
Problemet här är att den aldrig har varit slut hos leverantören/distributören..
Måste varit perfekt kombo - till och med etiketterna är ju färgmatchade!Spanskt idag.
För mig helt ny bekantskap.
Perfekt mängd kinin. Som en smekning för prostatan
Hernö Old TomTips på gin under 450 kr flaskan?
Underbart - då var sommaren räddad!Hernö Old Tom
Hernö Navy
Lydén valfri
Hellström
Norrbottens Destilleri Mountain Dry Gin
Åre Bränneri Mountain Strength
Kurjovikens Stormiga Dry Gin
Där har du några att börja prova
Stort grattis till er, välförtjänt!
Ikväll firar vi på Lydén Distillery tre guldmedaljer i The Spirit Business Gin Masters i kategorierna London Dry Gin med vår Dry Gin, Pink Gin i kategorin Pink Gin & Cask Gin i Cask-Aged Gin.
Stort grattis!!
Ikväll firar vi på Lydén Distillery tre guldmedaljer i The Spirit Business Gin Masters i kategorierna London Dry Gin med vår Dry Gin, Pink Gin i kategorin Pink Gin & Cask Gin i Cask-Aged Gin.