Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förstår, köpte deras hjortrontonic här om dagen bara för att jag var så sjukt sugen på hjortron. Ångrar säkert mig också sen :|Inget fan av Ekobryggeriets tonic och denna är tyvärr inget undantag. För söt och med Ekobryggeriets karakteristiska artificiella bismak. Nästan arg för att jag slösar bra gin på denna
Tror tyvärr du gör det, jag har gjort samma.Förstår, köpte deras hjortrontonic här om dagen bara för att jag var så sjukt sugen på hjortron. Ångrar säkert mig också sen :|
Kan bara hålla med, det är verkligen nåt med bismaken som förstör hela upplevelsen. Känns som en populär tonic och verkar falla många i smaken trots allt.Inget fan av Ekobryggeriets tonic och denna är tyvärr inget undantag. För söt och med Ekobryggeriets karakteristiska artificiella bismak. Nästan arg för att jag slösar bra gin på denna
Ja, undrar om den stora massan bara jämför med avslagen Schweppes på PET?Kan bara hålla med, det är verkligen nåt med bismaken som förstör hela upplevelsen. Känns som en populär tonic och verkar falla många i smaken trots allt.
Kanske är det så, Må gud förbarma deras själarJa, undrar om den stora massan bara jämför med avslagen Schweppes på PET?
Testar Lydéns nya Pink Gin, ruggigt god med fläder tonic från ekobryggeriet och nyplockade jordgubbar
Muteman är grym!Hjortron och blåbär… Näe. De senaste månadernas tonictester har en klar favorit. Muteman