Står på listan att testa, norrlänningen @StarMan diggar den vet jagJag är lite ny på Ginascenen men har börjat tycka det är spännande. Funderar på att testa Åre Bränneri och dera gin. Någon som smakat? Något att ha?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Står på listan att testa, norrlänningen @StarMan diggar den vet jagJag är lite ny på Ginascenen men har börjat tycka det är spännande. Funderar på att testa Åre Bränneri och dera gin. Någon som smakat? Något att ha?
Jag har inte testat nån av de där men däremot deras Winter och Mountain Strength. Speciellt den senare är riktigt god.Jag är lite ny på Ginascenen men har börjat tycka det är spännande. Funderar på att testa Åre Bränneri och dera gin. Någon som smakat? Något att ha?
Jo Mountain Strength har jag också hört om. Kanske blir en beställning till lokala systemet nu till jul. Gott att ha något lätt till Kalle istället för whisky o cognac efter all fet julmat.Jag har inte testat nån av de där men däremot deras Winter och Mountain Strength. Speciellt den senare är riktigt god.
Förstår allt för väl..Har varit riktigt dålig på att posta GTs senaste tiden, den största orsaken till detta ser ni på bilden nedan. Man måste ju få variera sig lite också
Gunpowder är helt klart en favorit! Är rätt säker på att @StarMan håller med (om jag inte missminner mig helt)Julen säkrad
Julen säkrad
Inte ens jag som är finne har vågat mig på denTestade Finsk potatis-gin ikväll.
Bothnia bay dry Gin
Inte riktigt den topp kvalitet som man är bortskämd med bland svenska gin.
Julen säkrad
En favorit i kväll!Gunpowder är helt klart en favorit! Är rätt säker på att @StarMan håller med (om jag inte missminner mig helt)
Precis sådär jag vill ha mim också! Har tyvärr jour den här veckan så inga GTs för mig i helgen...En favorit i kväll!
Slut på jouren betyder alltid GT
Nu är jag visserligen svag för det mesta som Hendricks producerar, men jag tycker den var väldigt trevlig. Blommig och fräsch. Jag kan dock inte påstå att den skiljde sig speciellt mycket från deras senaste ”midsommer solstice”. Denna kombo var dock inte jättebra, kändes som att tonicen skar sig lite med ginen…Hur var Hendricks Lunar? Jag har inte öppnat min flaska ännu.
Vilken jävla dröm!!!Lyckades få tag på flaggskeppet från Ógin, Arctic med åkerbär. Slutsåld sen länge men de släppte ett fåtal flaskor som inte blivit uthämtade. Har smakat tidigare och den är gudomlig
Verkligen! Det kommer bli en uppesittaravsmakning här snartVilken jävla dröm!!!
Du befinner dig fortfarande i de norra delarna av landet? Inte norr om Västerås som jag? Då kommer jag vet duVerkligen! Det kommer bli en uppesittaravsmakning här snart
Lite längre får du köra, Norra Västerbotten. Men kommer du lovar jag du får smakaDu befinner dig fortfarande i de norra delarna av landet? Inte norr om Västerås som jag? Då kommer jag vet du