En helt vanlig GT i matlagandet,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kunde inte hitta den där på systembolaget.seDenna var inte dum!
Fick den av brorsan, misstänker att han köpt den på ett Systembolag någonstans i Blekingeskogarna.Kunde inte hitta den där på systembolaget.se
Also, spännande lampa i bakgrunden!
Måste kollas upp, tack!Fick den av brorsan, misstänker att han köpt den på ett Systembolag någonstans i Blekingeskogarna.
Eller hur! Den heter Dawn to Dusk, från Haberdashery, är riktigt trevlig.
En Sloe GT ikväll
Skål och trevlig valborg!Förbaskat trevligt alltså! Skål!
Låter bra.Ännu ett lyckat limiterat släpp från Norrbottens Destilleri
Den är god. Mango och lite svartpeppar. Trolig inspiration från just StarMan.-Jag kände för att prova en ny (för mig) gin till helgen. Jag ser att StarMan har gjort en och annan bland på Hernö’s old Tom gin.
@StarMan - Vad rekommenderar du att man ska blanda old Tom gin med?
Den är god. Mango och lite svartpeppar. Trolig inspiration från just StarMan.
Mycket bra val, en av mina favoriter! Den funkar med allt möjligt men om det ska vara GT så gillar jag kombinationen mango svartpeppar. Nu till sommaren funkar jordgubb och basilika bra. Även rabarber är en favorit. Kiwi eller vattenmelon är också lite roligt. Kör oftast ganska plaina tonics så ginen får stå i centrum. Fever Tree Mediterranean eller Hammars Original.-Jag kände för att prova en ny (för mig) gin till helgen. Jag ser att StarMan har gjort en och annan bland på Hernö’s old Tom gin.
@StarMan - Vad rekommenderar du att man ska blanda old Tom gin med?
Mycket bra val, en av mina favoriter! Den funkar med allt möjligt men om det ska vara GT så gillar jag kombinationen mango svartpeppar. Nu till sommaren funkar jordgubb och basilika bra. Även rabarber är en favorit. Kiwi eller vattenmelon är också lite roligt. Kör oftast ganska plaina tonics så ginen får stå i centrum. Fever Tree Mediterranean eller Hammars Original.