Rent eller i GT?Ja den är sjukt god. Cloud är den jag gillar minst. Alla andra är riktigt bra. Sveriges hittills enda high end gin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rent eller i GT?Ja den är sjukt god. Cloud är den jag gillar minst. Alla andra är riktigt bra. Sveriges hittills enda high end gin
Den finns inte på bolaget men går att beställa till Sverige härFinns den där på bolaget att beställa? Eller är det den du köpte i Kanada?
Rent, inte testat Cloud i GT. Den är lite för fruktig för min smak. Lite samma med Arctic men den är sjukt god i NegroniRent eller i GT?
Får väl experimenteraRent, inte testat Cloud i GT. Den är lite för fruktig för min smak. Lite samma med Arctic men den är sjukt god i Negroni
Tackar! Drog hem två flarrorDen finns inte på bolaget men går att beställa till Sverige här
Empress 1908 Gin - Empress 1908 Gin
europe.empressgin.com
Tog hem en flaska när jag var i Kanada i juni
Kommer inte få plats i ett inlägg. Har typ 20 gin hemma och 20 hos pappa. Sedan ytterligare 20 jag vill få hem. Men hade shopping förbud fram till idag. Ops…..Detta är kanske en egen tråd i sig men det vore kul att se folks Ginsamlingar. Min är liksom klocksamlingen i konstant förändring och mer till för användning än samlande. Status just nu:
Posta gärna era ginhyllor
Starta en egen trådKommer inte få plats i ett inlägg. Har typ 20 gin hemma och 20 hos pappa. Sedan ytterligare 20 jag vill få hem. Men hade shopping förbud fram till idag. Ops…..
Får fixa ihop något snart där jag visar godbitarna. Skrev också en top 20 gin lista för ett tag sen. Men får nog revidera den senStarta en egen tråd
Du. Var är det för gunpowder flaska? Mina ser inte ut såDetta är kanske en egen tråd i sig men det vore kul att se folks Ginsamlingar. Min är liksom klocksamlingen i konstant förändring och mer till för användning än samlande. Status just nu:
Man kan välja mellan den vanliga och en finare flaska på Dublin flygplats. Samma gin, annan flaska.Du. Var är det för gunpowder flaska? Mina ser inte ut så
Kul. Var extra fin. Bland mina favorit ginMan kan välja mellan den vanliga och en finare flaska på Dublin flygplats. Samma gin, annan flaska.
Vet inte om jag vågar ställa fram alla flaskor för foto.... tveksamt att ala ryms i en bild.Detta är kanske en egen tråd i sig men det vore kul att se folks Ginsamlingar. Min är liksom klocksamlingen i konstant förändring och mer till för användning än samlande. Status just nu:
Har du prövat First Gin Rasberry? Den är om möjligt ännu bättre. Jag gillar också deras Pink Gin men Herno pink gin är snäppet bättre i min munFrugan är förtjust i Pinkgin. Jag tycker också att det funkar för mig.
Tack för tipsetHar du prövat First Gin Rasberry? Den är om möjligt ännu bättre. Jag gillar också deras Pink Gin men Herno pink gin är snäppet bättre i min mun
Galet! På ett bra sättPå @StarMan begäran...
Min Ginsamling. Eller snarare mina Ginflaskor att varva mellan.
Gick bananas på inköp ett tag.
Har nått min topp. Inköpen väldigt restriktiva nu.
2 övre hyllorna internationella gin + en Svensk.
De 2 nedre Svenska. Varav nedersta hyllan Hernö + 1 Ogin.
Den kepsen du! Rankar den likvärdig med lemmelkaffes keps ”kokkaffe”Sen fredags GT idag men det var en sjukt bra dag med spontanbesök hos Hernö Gin i Dala på väg hem från semesterroadtripen.
Efter att ha käkat lunch på deras Bistro fick jag snacka både klockor och gin med Johan Wester, head distiller plus att hela familjen fick en specialvisning av destilleriet inklusive sådant som man inte får se på en vanlig guidad tur. Uppskattades mycket! Så klart blir fredagens GT en Hernö Navy Strength, denna gång med Muteman tonic.