Lyden
Silver
Det ser onekligen mycket spännande ut!
Tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det ser onekligen mycket spännande ut!
Grattis, en av de bästa! Vanlig FT och frukter, bär och örter funkar bra. Jordgubb, hallon, mango, rosmarin, vattenmelon är några exempel.
Ny bekantskap. Tar gärna emot förslag på vad jag ska blanda denna med.
Ja jag känner att jag skjutit på det för länge med att köpa en flaska. Tack för tipsen!Grattis, en av de bästa! Vanlig FT och frukter, bär och örter funkar bra. Jordgubb, hallon, mango, rosmarin, vattenmelon är några exempel.
Jag med.....-Funderar på att öppna den här flaskan ikväll
Bra kombo!
Mycket gott
Bra Hernösamling.Bra kombo!
Ska snart gå på första GTn jag med, skål!
Dagens fynd! Vad kör ni för tonic till denna?
FT och lite citron. Grym!Dagens fynd! Vad kör ni för tonic till denna?
Riktigt god gin! Den jag körde i bilden jag la ut nyss, fast körde den med en fentiman pink grapefruit!Kvällen andra!
Verkligen god! Har inte testat Fentimans PG, men kan tänka mig att den passar perfekt till det här!Riktigt god gin! Den jag körde i bilden jag la ut nyss, fast körde den med en fentiman pink grapefruit!
Ja bra tips! Nästa får bli med hallon Skål!Bra kombo!
Ska snart gå på första GTn jag med, skål!