Ny Gin beställd.
Väntar med spänning på att få hem så man kan prova.
Jag sitter också och väntar på min beställning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ny Gin beställd.
Väntar med spänning på att få hem så man kan prova.
Självklart la jag också en beställning.Tog 4 flaskor, trevlig present att ge bort tänker jag. Har du några rekommendationer om hur den bäst skall avnjutas? Tonic, garnering etc?I skrivande stund så finns det knappt 100 flaskor kvar av Batch 1!
Självklart la jag också en beställning.Tog 4 flaskor, trevlig present att ge bort tänker jag. Har du några rekommendationer om hur den bäst skall avnjutas? Tonic, garnering etc?
Beställt!Va kul att se att så många här vill prova vår gin, hoppas att ni uppskattar den lika mycket som vi gör!
Längesen jag köpte någon ny gin faktiskt så det fick bli en beställning för mig också frågan är bara hur man ska klara av 8 dagars väntan?!
Köpte en också.Längesen jag köpte någon ny gin faktiskt så det fick bli en beställning för mig också frågan är bara hur man ska klara av 8 dagars väntan?!
Bra plan!Köpte en också.
Brukar inte ta så lång tid för leverans enligt min erfarenhet.
Med lite tur kan vi blanda en gemensam forum GT till helgen!
Topp.Som jag skrev tidigare så gillar jag den själv med Ekobryggeriets Granskott eller Three Cents Tonic Water, tillsammans med några lingon och en kvist rosmarin!
Citadelle är en av mina absoluta favoriter. Lite blommig i smaken, likt Roku (som är en annan av mina favoriter).Är det någon av er som kör med fransk gin? Tycker G´vine är smått oslagbar med sitt utbud.
https://g-vine.com/en/give-gin-as-a-gift/
Beställde också en flaska precis!Va kul att se att så många här vill prova vår gin, hoppas att ni uppskattar den lika mycket som vi gör!
Du knep nog en av dom sista i Batch 1, tog slut strax efter åtta imorse!Beställde också en flaska precis!
Topp! Hoppas jag var i tid då!Du knep nog en av dom sista i Batch 1, tog slut strax efter åtta imorse!
Knep en igår! Ska bli sjukt spännande! Börjar dock få för mycket gin hemma, men det kanske ordnar sig efter ett tagSom jag skrev tidigare så gillar jag den själv med Ekobryggeriets Granskott eller Three Cents Tonic Water, tillsammans med några lingon och en kvist rosmarin!
Du vet väl att det finns en rätt uppenbar lösning på det problemet?Knep en igår! Ska bli sjukt spännande! Börjar dock få för mycket gin hemma, men det kanske ordnar sig efter ett tag
Fylls på snabbare än åtgången, är det som är det luriga!Du vet väl att det finns en rätt uppenbar lösning på det problemet?
För mycket gin?Knep en igår! Ska bli sjukt spännande! Börjar dock få för mycket gin hemma, men det kanske ordnar sig efter ett tag
Kommer de olika batchen framöver att skilja sig smakmässigt?Du knep nog en av dom sista i Batch 1, tog slut strax efter åtta imorse!
Håller helt med, Citadell är mycket bra och prisvärd!Citadelle är en av mina absoluta favoriter. Lite blommig i smaken, likt Roku (som är en annan av mina favoriter).
Kommer de olika batchen framöver att skilja sig smakmässigt?
Köpte en flaska av deras Old Tom för ett tag sen. Den var riktigt skoj! Inte riktigt landat i vilka cocktails den passar i, men GT kom den överens med iallafall.Håller helt med, Citadell är mycket bra och prisvärd!
Får bli till att köpa en sån!Köpte en flaska av deras Old Tom för ett tag sen. Den var riktigt skoj! Inte riktigt landat i vilka cocktails den passar i, men GT kom den överens med iallafall.
Just den som jag nämnde några poster upp. Riktigt kul och god gin!Köpte den här idag