J.B.E.ZORG
Basic
Låter som en beställningGillar du anis och blodgrape så är det lätt värt. En av mina favoriter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låter som en beställningGillar du anis och blodgrape så är det lätt värt. En av mina favoriter
Låter som beställning!Jättebra!![]()
Är en riktig nybörjare, vad exakt är det gröna som ligger i? Ser riktigt gott ut!Den här kombinationen är verkligen en favorit!
God helg på er!
![]()
Rosmarin.Är en riktig nybörjare, vad exakt är det gröna som ligger i? Ser riktigt gott ut!
Borde jag sett , tack !Rosmarin.
Finns massor av tips i tråden. Hur stor budget har du och är det bara för ginen eller även tonic?Sommaren börjar närma sig och drinkarna likaså. G/T är en av mina absolut favoriter, men har inte ekonomin för det allra finaste. Vad rekommenderar KS panelen för en ungdom som fastnat för G/TN?![]()
Dessvärre rätt lat. Kan börja rota dock om ingen orkar svara såklart! Kanske ett tak på 500 för ginflaska och sen får man väl betala det som är rimligt för en bra tonic i guess.Finns massor av tips i tråden. Hur stor budget har du och är det bara för ginen eller även tonic?
Några tips:Dessvärre rätt lat. Kan börja rota dock om ingen orkar svara såklart! Kanske ett tak på 500 för ginflaska och sen får man väl betala det som är rimligt för en bra tonic i guess.
500 låter inte som en tight budget. Tanqueray no ten eller vanliga, Hernö, Sipsmith, Roku och Gin mare är bra gin.Dessvärre rätt lat. Kan börja rota dock om ingen orkar svara såklart! Kanske ett tak på 500 för ginflaska och sen får man väl betala det som är rimligt för en bra tonic i guess.
Dricker inte så sjukt ofta så kan man ha en någorlunda fin ett tag känns det bra så ändå. Tack för hjälp!500 låter inte som en tight budget. Tanqueray no ten eller vanliga, Hernö, Sipsmith, Roku och Gin mare är bra gin.
ser riktigt fint ut!Prövar kiwi ikväll![]()
Hur var det? Lät som att det kunde finka bra med old tomPrövar kiwi ikväll![]()
Det funkade bra tyckte jag men kiwin är överraskande anonym i GTn, hade förväntat mig mer tydlig smak som t.ex. om man har i mango eller vattenmelon.Hur var det? Lät som att det kunde finka bra med old tom
Synd att den inte tog för sig mer, såg och lät otroligt gott!Det funkade bra tyckte jag men kiwin är överraskande anonym i GTn, hade förväntat mig mer tydlig smak som t.ex. om man har i mango eller vattenmelon.
Ja, kanske får pröva igen och muddla lite.Synd att den inte tog för sig mer, såg och lät otroligt gott!
Kärnis! Har länge tänkt pröva men inte kommit till skott. Posta gärna resultat sen![]()
Ska bli spännande att prova lite klar-is från True Selection!
Japp. Kl 10.00Ni har väl lagt beställning?![]()
För Er vetskap så är första leveransen redan slutsåld, fler flaskor på väg till bolaget, kanske redan imorgon.Ni har väl lagt beställning?![]()
Passade på och beställde Juniper Cask och Old Tom också. Finns bara blåa nu på mitt bolag.Japp. Kl 10.00
Ser fram emot leveransen av No-bullshit Gin
Grymt! Kul att det finns någon bransch som går bra i detta elende.För Er vetskap så är första leveransen redan slutsåld, fler flaskor på väg till bolaget, kanske redan imorgon.
Haha, tack. Men att säga att det går bra nu är nog en liten överdrift. En betydande del av vår försäljning består av export och travel retail, båda just nu i stort sett obefintliga. :/Grymt! Kul att det finns någon bransch som går bra i detta elende.![]()
Ja, förstås. Det som går via Systembolaget tänkte jag på. Resten är förstås tuffare. Hoppas ni klarar er hyfsat ändå!Haha, tack. Men att säga att det går bra nu är nog en liten överdrift. En betydande del av vår försäljning består av export och travel retail, båda just nu i stort sett obefintliga. :/
Passade på och beställde Juniper Cask och Old Tom också. Finns bara blåa nu på mitt bolag.
Jag noterade det när jag var där i höstas. HimmelriketMitt bolag är bra på Hernö...
7 olika sorters Hernö hemma.
Men det är fan det enda de har bra sortiment på. I övrigt är det inte mycket skoj i butik.
Självklart!Ni har väl lagt beställning?![]()