Arvaker
Basic
Riktigt vacker!Tar också en GT inför påsken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt vacker!Tar också en GT inför påsken.
Hipstigt! Ser gott utEn enkel Bombay med lite gurka, citronjuice och Schweppes. men det får duga; det var det som fanns i stugan.
Skål!
Kärnis! Har länge tänkt pröva men inte kommit till skott. Posta gärna resultat sen
Snyggt! La en beställning på kuber efter ditt inlägg, kommer på tisdag. Ska bli skojigt att testa
Snyyyggt!
Kräver dock ganska stora glas. Undrar om highball glasen jag har hade fixat det klotet.sjukt nöjd med inköpen!
Jäkligt snyggt. Känner att man inte kan leva utan en sådan isform. Blir till att beställa.
Kräver dock ganska stora glas. Undrar om highball glasen jag har hade fixat det klotet.
Kul, har beställt.
Ska bli spännande att prova lite klar-is från True Selection!
Lyden, granskott, lingon, rosmarin och vanliga tråkiga isbitar. Många flaskor från batch 1 som är eller börjar ta slut nu. När kommer nästa laddning?
Håller tyvärr med dig. Har en flaska som jag gjort några försök med, men hittills har allt smakat dåligtOm någon någonsin funderat på att köpa Roslags gin skulle jag starkt avråda.
Smakar finkel och som att man kastat i lite vad som låg under träden i skogen. Tror framförallt att det är rönnbären som ställer till det ordentligt.
Nästintill omöjlig att göra en god GT av och går på sin höjd ner som en iskall snaps om man håller för näsan och sväljer snabbt.
Jo, min kusins söner (i mitten på 20-nånting) kallar mig för gubb-hipster. Jag tar det som en komplimang...Hipstigt! Ser gott ut
Yes. Vilken gin är det?Kollade i ginventory efter en lämplig tonic till min gin, då står det neat. Är den bäst ren då?
Det var citadellen men jag tog tonic ändå, smakade rent och det var gött.Yes. Vilken gin är det?
Bra! Vet inte riktigt hur Ginventoryappen funkar, vilka som kan ange kombinationer och nya gin etc. Kan också vara att de som bara står sem neat inte har hunnit få nån föreslagen kombo än.Det var citadellen men jag tog tonic ändå, smakade rent och det var gött.
Det var citadellen men jag tog tonic ändå, smakade rent och det var gött.
Vet inte heller hur den fungerar exakt men står bara "neat" på Hernö Old Tom också och den tycker jag funkar utmärkt med tonic så.Bra! Vet inte riktigt hur Ginventoryappen funkar, vilka som kan ange kombinationer och nya gin etc. Kan också vara att de som bara står sem neat inte har hunnit få nån föreslagen kombo än.
Har flera tonics och garnish jag hade kunnat rekommendera till denVet inte heller hur den fungerar exakt men står bara "neat" på Hernö Old Tom också och den tycker jag funkar utmärkt med tonic så.
Riktigt snyggt!