Föredrar DJSäg en gubbe som inte gillar BJ eller en DJ.
![Cigar :cigar: :cigar:](/styles/baisik/xenforo/smilies/cigar.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Föredrar DJSäg en gubbe som inte gillar BJ eller en DJ.
Han har också betat av varenda Rado de senaste 15 årenHar alltid tänkt på det, tror han har gjort det ett bra tag..
Var det inte den klockan han köpte på fejk-klock-marknaden i senaste avsnittet?![]()
Vad bär Richard Hammond här?
Det blir så när man har mycket muskler!OT: Vilka äckliga, vidriga jävla prinskorvar till fingrar. OnT: Har han bytt bandet mot en livrem? Den ser ut att räcka för en normal midja.
Det ser nästan ut som en Submariner?En bild på Gunter Sachs när han lever jetset-livet. Någon som vet vad det är för klocka?
![]()
Kommer inte ihåg vad han köpte men nog kan de mycket väl vara så!Var det inte den klockan han köpte på fejk-klock-marknaden i senaste avsnittet?![]()
En bild på Gunter Sachs när han lever jetset-livet. Någon som vet vad det är för klocka?
![]()
Inte otroligt. Hade ofta bla en 5513.Det ser nästan ut som en Submariner?
Gammal bild som kom upp i instagramflödet idag. Travolta bärandes Santos, Stockholm 1983.
![]()
Nick Jonas med en Bvlgari Octo L’Orginale, isad med 1172 diamanter på cirka 50 karat. Listar cirka 10 millar, det lönar sig att sjunga i pojkband verkar det
![]()
Rätt cool Prada kavaj, men det där substitutet mot slips/fluga från samma märke hade han nog kunnat skippaHan kunde lagt några kronor på en snyggare kavaj istället.
Den måste du posta i Cartiertråden, vilken kung!Gammal bild som kom upp i instagramflödet idag. Travolta bärandes Santos, Stockholm 1983.
![]()
Lätt att få en sur uppstötning... Tacky stuff..Nick Jonas med en Bvlgari Octo L’Orginale, isad med 1172 diamanter på cirka 50 karat. Listar cirka 10 millar, det lönar sig att sjunga i pojkband verkar det
![]()
Fd. Nissanchefen Carlos Ghosn har ju många fina klockor, verkade gilla VC t.ex. Mem tyvärr är det ju klockor som inte är tillverkade för hårda tag och skall man rymma i en instrumentlåda så är en G-Shock det enda rätta
![]()
![]()
![]()
![]()
Min tanke också. Han tog sitt val VÄLDIGT seriöst också när han valde. Helsvart Stealth G-Shock med negativ display och på NATO. Lika bra att göra det rätt från börjanG-shocken köpte han säkert inför den planerade flykten.
Min tanke också. Han tog sitt val VÄLDIGT seriöst också när han valde. Helsvart Stealth G-Shock med negativ display och på NATO. Lika bra att göra det rätt från början![]()
Med tanke på vad F-91W brukar kallas tror jag nog att de är vana vid det...Ha ha lol.
Undrar vad Casio tycker om att en skurk som han svärtar ner deras varumärke![]()
Med tanke på vad F-91W brukar kallas tror jag nog att de är vana vid det...![]()
Lyckoskotthttps://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/rAyqlm/kuppade-till-sig-klocka-vard-upp-till-2-miljoner
Kan inte påstå att jag är ett fan av RM men snyggt sätt att lösa en. Well played!
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/rAyqlm/kuppade-till-sig-klocka-vard-upp-till-2-miljoner
Kan inte påstå att jag är ett fan av RM men snyggt sätt att lösa en. Well played!