Henry Cavill med Omega SMP på Nato
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sannolikt Panerai Pam051. En riktigt fin Panerai på 40 mm och med ETA-verk, från den riktiga tiden innan inhouse-hypen.![]()
Phil Collins med nån vittavlad Panna
OWG? Minns att det var någonting med att han fick den av mamsen.Prins William kör Omega.
![]()
Stämmer, har varit med i denna tråden några gånger tidigare i andra sammanhang. Tror den är quartz varianten med. Respekt för den mannenOWG? Minns att det var någonting med att han fick den av mamsen.
Det är riktig storytelling. Inte att nån trött kändis får betalt för att bära den.Stämmer, har varit med i denna tråden några gånger tidigare i andra sammanhang. Tror den är quartz varianten med. Respekt för den mannen
Läste om den i någon tidskrift, har för mig att den såldes på auktion för 8k$ men var värderad till närmare 80k$. Bara en som vågade buda då Escobar inofficiellt var skyldig Calikartellen sina tillgångar efter sin bortgång.Var det inte den klockan som såldes på auktion för näst intill ingenting, men nu är värd hur mycket som helst?Har för mig att det var någon som köpte den på auktion när den beslagtogs av colombianska staten.
Skön stil i övrigt med haha!Klassiker som figurerat innan. Nevman med Daytona och nått gott att dricka.
![]()
Det där fotot hade något otäckt över sig. Jag tänker inte på Helan & Halvan, inte heller Fyrtornet och Släpvagnen.F.d. bodybuildern Dorian Yates (som vann 6 Mr. Olympia i rad) bär en Breitling.
![]()
Jag förvånas över att inte bund-band är vanligare.Klassiker som figurerat innan. Nevman med Daytona och nått gott att dricka.
![]()
Det där fotot hade något otäckt över sig. Jag tänker inte på Helan & Halvan, inte heller Fyrtornet och Släpvagnen.
Jaså är det dottern. Jag drog mer mot snuskgubbe.Hm jag förstår inte? Snuskig-gubbe vibb? Det är Dorian och hans dotter.
Tycker HYT gör jäkligt coola klockorAxl Rose med en klocka från HYT. Vad nu det är för märke...![]()
Ja, det kan faktiskt vara riktigt snyggt! Jag gillar att testa lite olika läder på min 16570 Polar, kanske borde testa bund.Jag förvånas över att inte bund-band är vanligare.
![]()
here we go againJa, det kan faktiskt vara riktigt snyggt! Jag gillar att testa lite olika läder på min 16570 Polar, kanske borde testa bund.
Hahahaha!here we go again![]()
Det här som händer här och nu är nog början på en hype. Snart ska alla ha bund-straps. Nu gäller det att informera alla KS duktiga strapsmakare att bund är på G. Jag ska nog beställa ett direkt.Ja, det kan faktiskt vara riktigt snyggt! Jag gillar att testa lite olika läder på min 16570 Polar, kanske borde testa bund.
Luktar pyramidspel deluxe....Verkar vara en ödmjuk kille, läste precis en artikel om att han skulle skänka en miljard Yen till 1000 av sina följare på sociala medier (ca 87' SEK/pers) med uppföljningsundersökningar för att se om folk verkligen blir lyckligare av pengarna, om det påverkar deras liv positivt osv.
Man kan så klart vara cynisk och se det som en slags PR-kupp men det är ändå 87 miljoner kronor som skänks bort och förra året skänkte han närmare tio miljoner helt utan krav på motprestation till slumpmässigt utvalda personer.
Lustigt med nametag, i vilket sammanhang skulle han inte var känd?Pitt med nametag och sponsrad Breitling.
![]()
Charlie sheen lookenTarantino välklädd med vad som ser ut som en IWC big pilot.
![]()
F.d. bodybuildern Dorian Yates (som vann 6 Mr. Olympia i rad) bär en Breitling.
Crosswind special i guld, bra smak
![]()
RIP Kung KobeVäldigt tragiskt det som hände Kobe Bryant i dagarna, han var ju även känd bärare av Hublot.
https://www.ablogtowatch.com/hands-on-with-kobe-bryants-new-hublot-watch/
![]()
![]()