• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Internationella kändisars klockor

jlind

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Är det en Royal Oak John Mayer rockar på sin senaste instagrambild ?
82027545_183901726301496_3118026826672666475_n.jpg

Är förövrigt ett stort fan av både hans stil och hans makalösa talang på gitarren.:eek:
 

jabres

Omega
Många som postas måste ju ändå vara sponsrade av tillverkarna - gamla skolans influencers. Tar udden av det lite tycker jag
 

Swizz beat

Patek
2-Faktor
kunde svära på att bilden var sviiiiiiinigt gammal men de kläderna på haha. men airpods och 5726, inte lika gammal bild :D
Tröjan ger rätt sköna 90-tals vibbar helt klart. Trots tveksamt klädval har han en riktigt imponerande klocksamling Rollar/Patek. Han är nog den enda jag sett som badar på beachen med en Nautilus på armen :)
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Han har gjort en väldigt massa filmer senaste åren och under 2000-talet i stort. En del av dem riktigt bra (The Fighter/The Departed/Lone Survivor för att nämna några), synd att du missat dem då
Tyvärr, jag har inte hört talas om någon, trots att jag relativt ofta går på bio. Jag är nog mer intresserad av annan typ av film bara.
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Han har gjort en väldigt massa filmer senaste åren och under 2000-talet i stort. En del av dem riktigt bra (The Fighter/The Departed/Lone Survivor för att nämna några), synd att du missat dem då

Tyvärr, jag har inte hört talas om någon, trots att jag relativt ofta går på bio. Jag är nog mer intresserad av annan typ av film bara.
Filmerna som @Swizz beat får nog ändå räknas in bland "kända" filmer. The Departed drog in fyra Oscars och The Fighter två stycken.
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Filmerna som @Swizz beat får nog ändå räknas in bland "kända" filmer. The Departed drog in fyra Oscars och The Fighter två stycken.
Det är inte meningen att man ska tolka mig som att jag värderade filmerna. Jag tittar bara på en annan typ av film. Ärligt talat har det blivit mycket film på senare tid, annars har jag varken gått på bio eller haft TV:n igång de 10 senaste åren förutom SVT Play. Jag försöker läsa mer böcker och jobba. Jag har inga sociala medier mer än KS, så jag vet att jag är lost inom vissa områden och mer in än de flesta inom andra. Jag har prioriterat så. Får jag tillfälle så ska jag ändå se de här filmerna så tack för tipsen!
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Det är inte meningen att man ska tolka mig som att jag värderade filmerna. Jag tittar bara på en annan typ av film. Ärligt talat har det blivit mycket film på senare tid, annars har jag varken gått på bio eller haft TV:n igång de 10 senaste åren förutom SVT Play. Jag försöker läsa mer böcker och jobba. Jag har inga sociala medier mer än KS, så jag vet att jag är lost inom vissa områden och mer in än de flesta inom andra. Jag har prioriterat så. Får jag tillfälle så ska jag ändå se de här filmerna så tack för tipsen!
Helt ärligt, då är det ju väldigt konstigt att du går in och kommenterar i den här tråden. :)
 
Topp