Sorry! Tänkte att det var lätt att hitta utan länk. My badEn länk är ju aldrig fel...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sorry! Tänkte att det var lätt att hitta utan länk. My badEn länk är ju aldrig fel...
Det är det alldeles säkert. Men jag är lite lat av migSorry! Tänkte att det var lätt att hitta utan länk. My bad
Det har du rätt i. Dessutom visar studier att lata personer tenderar till att vara mer intelligenta. Med lathet kommer ju effektivitet, för man vill vara sparsam med sina resurser. =)Det är det alldeles säkert. Men jag är lite lat av migSå jävla enkelt att bara klicka upp ett fönster till när någon länkat något jag finner intressant. Innebär det en googling kan jag ibland skita i det, just för att jag är en lat jävel emellanåt
![]()
Vilket avsnitt är detta? Tycker alltid att han kör AP vanligtvis.speedy .005
![]()
Som sig bör!Presidentlänk och DD på förre vicepresidenten Cheney![]()
Vilket avsnitt är detta? Tycker alltid att han kör AP vanligtvis.
Vilket avsnitt är detta? Tycker alltid att han kör AP vanligtvis.
Michael Bublé. Det stämmer, i några avsnitt är han utan klocka men annars kör han oftast AP. Detta är det enda avsnittet jag sett något annat.Minns inte riktigt faktiskt, poppade upp på youtube =)
Som han tydligen varit med och designat.Danne Craig med Omega.
![]()
Varit uppe ett antal gånger; en gåva från hans mamma.Prince William kör smp. Den länken tar man inte fel på![]()
Se där. Orkade inte gå igenom 114 sidor.Varit uppe ett antal gånger; en gåva från hans mamma.
Därför finns sök-funktionenSe där. Orkade inte gå igenom 114 sidor.![]()
Ser ut som en Panthere i TT, fint!Norska artisten Jahn Teigen ligger utanför mitt kunskapsområde men gick bort igår i Ystad gjorde han. Bar en liten Cartier gjorde han också. Han var sannerligen inte ensam om det på 80-talet.![]()
![]()
JajajaDärför finns sök-funktionen![]()
[OT] Snygg tupé...Dean Koontz gillar guld...
![]()
Privat bär han dock olika RolexDanne Craig med Omega.
![]()
Vilken chefPresidentlänk och DD på förre vicepresidenten Cheney![]()
Klockan möjligtvis.Vilken chef
Nja, jag tror Daytona.Speedmaster i guld.![]()
Nja, jag tror Daytona.