H
Hysteria
Guest
En sådan här tror jag;
Någon som kan se vad Tompa har på handleden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En sådan här tror jag;
Någon som kan se vad Tompa har på handleden?
Den kanske också blir permitterad snart...Stordalen levererar sammanbitet och dystert meddelande - med kaxig RM på armen
Man vet vem man köper klockan för när man aktivt viker upp tröjan sådär. Inget fel med det såklart, mest ett konstaterande.Mark Wahlberg med sjukaste PP
Den tröjan är väl inte "aktivt uppvikt"? Dessutom har han en så pass stor samling att han knappast kan kallas posör.Man vet vem man köper klockan för när man aktivt viker upp tröjan sådär. Inget fel med det såklart, mest ett konstaterande.
Samtidigt som halva Klocksnack springer runt med klockor som är för stora för sina skjortmanschetterMan vet vem man köper klockan för när man aktivt viker upp tröjan sådär. Inget fel med det såklart, mest ett konstaterande.
Nej det vill jag verkligen inte kalla honom! Det blev nog bara en bra bild trots allt. Tar paparazzi 19273 bilder så är det klart att någon blir schysst på klockan medDen tröjan är väl inte "aktivt uppvikt"? Dessutom har han en så pass stor samling att han knappast kan kallas posör.
Another oneMark Wahlberg med sjukaste PP
Another one
"rap-artist" som kanske inte behöver pengar längre...Tiden som rap-artist sitter i
"rap-artist" som kanske inte behöver pengar längre...
Senaste utgåvan? 033 eller vad den nu heter?Vad har Joe Rogan på sig här i senaste podden?
En Seiko Willard av något slag?
Riktigt cool!Tycker denna Cartier gjorde sig riktigt cool här:
Ja verkligen, hade ett stort ha-begär av en Santos redan innan jag såg den bilden och det blev ju inte mindre precis...Riktigt cool!
Skillnaden mellan den eleganta santosen och det sportiga svettbandet är ju oslagbart!Ja verkligen, hade ett stort ha-begär av en Santos redan innan jag såg den bilden och det blev ju inte mindre precis...
O så döskallering på det, fantastiskt koolt.Skillnaden mellan den eleganta santosen och det sportiga svettbandet är ju oslagbart!
Ja verkligen, hade ett stort ha-begär av en Santos redan innan jag såg den bilden och det blev ju inte mindre precis...
Det är en Panthere. Finns idag enbart som dammodell, återlanserades nyligen.Skillnaden mellan den eleganta santosen och det sportiga svettbandet är ju oslagbart!
Bra smak! Bästa Calatravan jag provflugitGiorgio Armani med en Patek 5196 i platina
Keith Richards kan ju ha på sig vad som helst och ändå vara cool Han har väl synts rätt ofta i Cartier. Stenhård gubbe iaf!Tycker denna Cartier gjorde sig riktigt cool här:
Varför då? Han har ju en, RM057, Jackie Chan edition.Känns ändå oväntat att Jackie Chan kör RM?
Ja jäklar, hade jag helt missat. Är inte så insatt i Richard Mille.Varför då? Han har ju en, RM057, Jackie Chan edition.