Det är med största sannolikhet en Speedmaster i rosegold. Läste nånstans att det var det han bar på Golden Globes.Nja, jag tror Daytona.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är med största sannolikhet en Speedmaster i rosegold. Läste nånstans att det var det han bar på Golden Globes.Nja, jag tror Daytona.
Är det customerad YM? på Nick Jonas![]()
![]()
Hemsk dock..Är det customerad YM? på Nick Jonas![]()
![]()
Wow only 29st och Retail is $31,775 USD.
Stämmer troligtvis men jag tyckte tachymeterringen ser för bred ut.
Haha den här skulle man ha!Wow only 29st och Retail is $31,775 USD.
Helt sjukt men väldigt coolt dinka![]()
+ eller hurHaha den här skulle man ha!
+ eller hur
Japp, Cartier TankDouglas Murray med någon modell från Cartier? i guld.
![]()
Är det inte lite tråkigt med rika människor som ”samlar” på Rolex, AP och PP.Anthony Joshua’s samling, mycket bra samling fan. ROLEX. AP. PP. Only high nivå![]()
Tänkte fan precis samma! Det där är ju bara en uppvisning i ”jag har extremt mycket pengar”Är det inte lite tråkigt med rika människor som ”samlar” på Rolex, AP och PP.
Är det inte lite tråkigt med rika människor som ”samlar” på Rolex, AP och PP.
Det är väl mycket tråkigare när medlemmar på klocksnack gör det..Tänkte fan precis samma! Det där är ju bara en uppvisning i ”jag har extremt mycket pengar”
Det är det!Det är väl mycket tråkigare när medlemmar på klocksnack gör det..![]()
Vet faktiskt inte, är inte på detta nivån som hanÄr det inte lite tråkigt med rika människor som ”samlar” på Rolex, AP och PP.
Sant. Han växte säkert upp under röviga förhållanden och nu vill han visa att han lyckats. Hans barnbarn som växt upp med pengar och trygghet kommer säkert älska klockor som signalerar andra saker.Fast å andra sidan, vilka är vi att peka på vad som är rätt och fel, kanske älskar skiten i varenda en.
Svarar på mitt eget påstående ovan. Fortfarande sjukt tacky dock...Sant. Han växte säkert upp under röviga förhållanden och nu vill han visa att han lyckats. Hans barnbarn som växt upp med pengar och trygghet kommer säkert älska klockor som signalerar andra saker.
Yacht-Master II ref.116688 - tveksamt om någon kan ”älska skiten i den”...Fast å andra sidan, vilka är vi att peka på vad som är rätt och fel, kanske älskar skiten i varenda en.
Håller med dig angående med nått som ”signalerar” men som det står ”Han gillar de som smycken mer än nått som signalerar” och unnar sig. SimpleHar man så mkt pengar att man kan ha den där samlingen så skulle man väl kunna unna sig nått som signalerar att man gillar klockor mer än bara som smycken och skryt. Skulle bajskorvar rullat i bladguld bli nästa trend så hade han haft en låda med bajs som han visat upp på Instagram.
Är det inte lite tråkigt med rika människor som ”samlar” på Rolex, AP och PP.