Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Polaren med en IWC Portuguese.Michael Jordan med en Datograph
![]()
Han får nog foga ihop två länkar för att det skall räcka runt.Arnie med güld Rolex.
![]()
Arnie med güld Rolex.
![]()
Frisyren har jag sett förr......när han spelade CONAN Barbaren, från typ - 82. Kan detta kort vara från den tiden?Skön klädstil och älskar frisyren. :-D
Frisyren har jag sett förr......när han spelade CONAN Barbaren, från typ - 82. Kan detta kort vara från den tiden?
Absolut, men grunden är densamma, lite förlängningar så behövs inte en hel peruk.Hade han inte längre hår då?
![]()
Jimmy Carr med vad jag antar är nån variant av Nautilus som jag inte kan reffen på
Du kan rabbla upp siffror du vill, jag känner bara igen boettenSer ut som en 5712?![]()
Verkar som sub titta på bezelnSpringsteen med Sub eller GMT (och korv).
![]()
Ingen bär Rolex lika bra som kung Arnold.Arnold med Sub![]()
Graal känner man igen på mils avståndDu kan rabbla upp siffror du vill, jag känner bara igen boetten
edit: Men det ser ju rimligt ut helt klart
![]()
Arnie med güld Rolex.
![]()
Dubbelpipigt! Stenhårt!!!!Vad i hela friden har Buzz Aldrin slängt på sig? En ny variant av guld/stål
![]()
Har han alltså fem klockor på sig?Vad i hela friden har Buzz Aldrin slängt på sig? En ny variant av guld/stål
![]()
Som synsHar han alltså fem klockor på sig?![]()
Vad i hela friden har Buzz Aldrin slängt på sig? En ny variant av guld/stål
![]()
Skön snubbe!Brittiska kungligheten prins Michael of Kent med timepiece
![]()