• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Internationella kändisars klockor

Man

Rolex
Eftersom en ofantligt stor skara verkar rymmas bland ”internationella kändisar”... slänger jag här in Lucy med en DJ. Bra smak, tycker jag. Mer såna. :pompus: Lucy who, säger alla nu... :D
464A9E67-928A-43E7-A68E-163B12CA9F64.jpeg
 

Oniel

Panerai
Eftersom en ofantligt stor skara verkar rymmas bland ”internationella kändisar”... slänger jag här in Lucy med en DJ. Bra smak, tycker jag. Mer såna. :pompus: Lucy who, säger alla nu... :D
464A9E67-928A-43E7-A68E-163B12CA9F64.jpeg

behövde läsa hela namnet för att förstå vem det var :p hon är ju ändå en av de bästa fotbollspelarna i världen!
 
  • Like
Reactions: Man

Oniel

Panerai

om vi ska jämföra dam och herr fotbollspelare så kommer detta bli en helt annan diskussion.

Zlatan är eller har varit otroligt duktig vilket ingen kan förneka. Damfotbollen är inte alls lika utvecklad och det finns inte alls dem pengarna som det finns inom herrfotboll viker så leder till betydligt mindre satsningar. Som kvinnlig fotbollspelare är hon en av de absolut bästa för tillfället.
 

erssonnn

Omega
Hej alla klockfantaster!

Jag har under en lång tid spenderad många timmar med att försöka hitta vilken klocka som J.R.R Tolkien använde sig av. Jag har kollat igenom massor av bilder och sökt igenom många forum utan att hitta något svar på frågan.

Är det någon expert här på klocksnack som har någon aning?

Tack på förhand
 

HSK

Patek
2-Faktor
Är det tillåtet att fråga tråden ifall det finns någon som vet vad Tolkien bar för ur?
Jag gjorde en snabb bildgoogling och kunde inte hitta någon bild där han faktiskt bar klocka så jag skulle gissa på ingen. :p Skämt åsido så får du gärna posta en bild om du har så kan vi göra ett försök att identifiera märke och modell.
 

erssonnn

Omega
Jag gjorde en snabb bildgoogling och kunde inte hitta någon bild där han faktiskt bar klocka så jag skulle gissa på ingen. :p Skämt åsido så får du gärna posta en bild om du har så kan vi göra ett försök att identifiera märke och modell.
Har tråkigt nog nästan kommit till samma slutsats, har inte hittat en endaste bild när han bör en klocka :(
 
Topp