Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eftersom en ofantligt stor skara verkar rymmas bland ”internationella kändisar”... slänger jag här in Lucy med en DJ. Bra smak, tycker jag. Mer såna.Lucy who, säger alla nu...
![]()
Bättre än Zlatan?behövde läsa hela namnet för att förstå vem det varhon är ju ändå en av de bästa fotbollspelarna i världen!
Bättre än Zlatan?![]()
Är det en sk Coronahostning han kör där?Jair Bolsonaro, Brasiliens president. G-Shock
![]()
Fin väska.David Beckham med Tudor p01![]()
![]()
![]()
Jag gjorde en snabb bildgoogling och kunde inte hitta någon bild där han faktiskt bar klocka så jag skulle gissa på ingen.Är det tillåtet att fråga tråden ifall det finns någon som vet vad Tolkien bar för ur?
Har tråkigt nog nästan kommit till samma slutsats, har inte hittat en endaste bild när han bör en klockaJag gjorde en snabb bildgoogling och kunde inte hitta någon bild där han faktiskt bar klocka så jag skulle gissa på ingen.Skämt åsido så får du gärna posta en bild om du har så kan vi göra ett försök att identifiera märke och modell.
Eminem med någon Royal Oak!
![]()
Såldes en liknande på Kaplans för några månader se, vilken klocka dock kostar mycket..Steven Tyler och hans feeeta Leopard Daytona
![]()
Han var ju rätt grym för ett par decennier sedan. Vad hände med honom?
Fortfarande lika grym om du frågar mig, men det är väl en smaksak!Han var ju rätt grym för ett par decennier sedan. Vad hände med honom?
Han blev nykter. Han har 12 års nykterhet har jag för mig.Han var ju rätt grym för ett par decennier sedan. Vad hände med honom?
Annonsmaterial!
Besviken. Trodde att han skulle ha en Daniel Wellington.
Hahha det vore passande, Nord Korea ligger i skuld tills Svenska staten, klart Kim ska ha en svenska klocka!!Besviken. Trodde att han skulle ha en Daniel Wellington.![]()
Finns väl inget svenskt med en DW.Hahha det vore passande, Nord Korea ligger i skuld tills Svenska staten, klart Kim ska ha en svenska klocka!!
Speedmaster Mark 4.5 väl? Ser ut som dag och datumfönster vid kl. 3, vilket Mark II saknar.Gamla Thaikungen med en Speedmaster Mark II ?
![]()
![]()