jäkligt underskattad klocka den dära!
Hunter med tag’en
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
jäkligt underskattad klocka den dära!
Hunter med tag’en
Kronan måste ju vara utdragen
Här är en annan bild jag hittade på honom. Med tanke på vem han är har han säkerligen en diger samling så det behöver inte nödvändigtvis vara samma klocka men jag står fast vid min första gissning.
Hans försvar verkar inte precis vattentätt så han ville väl att klockan skulle matcha?Säkert korrekt. Han var väl extremt nervös, med rätta, inför intervjun att han glömde att stänga kronan. ^^
DM och Hublot har ett gemensamt välgörenhetsprojekt, så det är åtminstone för en god sak. Men håller med om att man som diggare av både klockor och Depeche gärna sett något hetare där.Stort fan. Men besviken på klockan. Förväntade mig något avantgarde från Cartier.
Någon som kan tänkas veta vad det är för klocka Richard Hammond har på den här bilden?
Någon som kan tänkas veta vad det är för klocka Richard Hammond har på den här bilden?
Någon som känner igen vilken klocka Vladimir Putin bär här?
Någon som känner igen vilken klocka Vladimir Putin bär här?
Ja de har ju varit igång sen 1735 så inte lätt att nå ut till allaOk, tack! Nytt märke för mig.
Det blev en skärmdumpJa de har ju varit igång sen 1735 så inte lätt att nå ut till alla
fina klockor med ofta dykarfokus.
Ja de har ju varit igång sen 1735 så inte lätt att nå ut till alla
fina klockor med ofta dykarfokus.
Aha, har de inte varit verksamma längre än så!
Kan det vara en Aquanaut?Hjälp mig - jag har hjärnstopp.
Känner igen länken något fruktansvärt men kan inte placera den.
Först tänkte jag att det såg ut som den som tidigare användes av Glashütte men sedan såg jag att det var matta center links och ingen avsmalnande profil mot claps/spänne.
Sedan tänkte jag att det såg ut som Blancpains X-71 men det är ju också fel. Då tänkte jag att boetten, kronskydd etc skulle avslöja det det sket sig.
Jag kan inte gå vidare i livet.
Hjälp mig - jag har hjärnstopp.
Känner igen länken något fruktansvärt men kan inte placera den.
Först tänkte jag att det såg ut som den som tidigare användes av Glashütte men sedan såg jag att det var matta center links och ingen avsmalnande profil mot claps/spänne.
Sedan tänkte jag att det såg ut som Blancpains X-71 men det är ju också fel. Då tänkte jag att boetten, kronskydd etc skulle avslöja det det sket sig.
Jag kan inte gå vidare i livet.
Du har nog helt rätt. Det är nog en Glashütte trots allt.Är det inte glashutte då? Den som sitter på sport evolution panorama date. Minns inte den som avsmalnande?
Ganska säker på att det inte är aquanaut även om sly bär sån ibland
Är det inte glashutte då? Den som sitter på sport evolution panorama date. Minns inte den som avsmalnande?
Ganska säker på att det inte är aquanaut även om sly bär sån ibland
Du har nog helt rätt. Det är nog en Glashütte trots allt.
Nu kan jag återgå till familjen.
Tack.
Du har ju uppenbarligen rätt.Ledsen att slita dig från familjen, @Alarik, men jag måste insistera på att det nog är en Aquanaut. Kolla hur länkbitarna ser ut att vara svängda mot varandra samt kolla låset. Jämför med nedan.
Glashutte:
5167:
Ledsen att slita dig från familjen, @Alarik, men jag måste insistera på att det nog är en Aquanaut. Kolla hur länkbitarna ser ut att vara svängda mot varandra samt kolla låset. Jämför med nedan.
Glashutte:
5167:
Eventuellt någon variant på denna? Mycket som stämmer in: storleken, svart bezel, pushers på båda sidor, länkens utformning osv.
Haha ja vem fan är hanEventuellt någon variant på denna? Mycket som stämmer in: storleken, svart bezel, pushers på båda sidor, länkens utformning osv.
Den stora frågan är väl vem fan Örjan Nilsen är och vad han är känd för.
Vilken modell? Tycker att det ser ut som en oysterlänkElon Musk med Omega