Elon Musk med Omega
Vilken modell? Tycker att det ser ut som en oysterlänk
Borde vara en Aqua Terra va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Elon Musk med Omega
Vilken modell? Tycker att det ser ut som en oysterlänk
En modell utan krona? Eller är bilden spegelvänd?Vilken modell? Tycker att det ser ut som en oysterlänk
Ultra Light har integrerad krona, ser dock inte ut att vara en sådan på bilden. Kanske finns på fler varianterEn modell utan krona? Eller är bilden spegelvänd?
Hade dock matchat hans plånbok bättre, med tanke på hans förmögenhet känns en ”vanlig” Aqua Terra nästan lite konstigt. Å andra sidan brukar inte den mannen göra som alla andraUltra Light har integrerad krona, ser dock inte ut att vara en sådan på bilden. Kanske finns på fler varianter
YesBorde vara en Aqua Terra va?
Han bär väl i princip aldrig klocka, tycker en toolwatch med goda antimagnetiska egenskaper som en stålsport Omega passar honom fint som den ingenjör han ärHade dock matchat hans plånbok bättre, med tanke på hans förmögenhet känns en ”vanlig” Aqua Terra nästan lite konstigt. Å andra sidan brukar inte den mannen göra som alla andra
Absolut, inget ont om Omega eller Aqua Terra. Är trött på alla miljardärer med hemska och osmakliga klockor så blev lite förvånad när jag såg någon på den nivån med en ”vanlig” klockaHan bär väl i princip aldrig klocka, tycker en toolwatch med goda antimagnetiska egenskaper som en stålsport Omega passar honom fint som den ingenjör han är
Om jag minns rätt fick han den av sina livvakter? När han slutade som president köpte han sig en Rolex Cellini.Även Obama väljer att sticka ut, om jag inte minns helt fel så är det en fin historia bakom just denna klocka och valet av just den!
Ja du har rätt! Tror jag blandat ihop det.Om jag minns rätt fick han den av sina livvakter? När han slutade som president köpte han sig en Rolex Cellini.
Stöd för designkopior, fräscht!Han bar även en billig Teleport/Actively Black nyligen för att visa sitt stöd. Lite otippat för en f.d. President men samtidigt inte helt ovanligt med statementklockor.
Barack Obama Used His New Year's Eve Watch to Support Black-Owned Brands
And the rest of the Watches of the Week.www.gq.com
Zenith defy el primero, skeletterad kronograf kanske.Fin intervju mellan Carina Bergfeldt och Dolph Lundgren och andra men vad är det för klocka Dolph bär? Vacheron Constantin? Zenith Defy?
Carina Bergfeldt – Dolph Lundgren, Lill-Babs döttrar och Newkid bland gästerna
I säsongens första program får Carina Bergfeldt besök av skådespelaren Dolph Lundgren, som nu gör en dokumentär om sitt liv, och Barbro "Lill-Babs" Svenssons döttrar Monica Svensson, Malin Berghagen och Kristin Kaspersen, som skriver en bok om sin mamma. Dessutom träffar vi Emma Schols, som 2019...www.svtplay.se
Den där kan det vara. Mycket sannolik!Zenith defy el primero, skeletterad kronograf kanske.
Till hans försvar så är han nog inte särskilt klockintresserad och såg det bara som ett gyllene tillfälle att plocka lite poäng. Jag vet egentligen ingenting om märkena i sig men minns ett inlägg i en mikrogrupp på Facebook där någon (gissningsvis ägaren) var väldigt upprymd över att Obama hade burit klockan offentligt efter att ha fått den skickad till sig. Oavsett vilket så är det inte varje dag man ser en (f.d.) världsledare bära ett så pass enkelt och billigt armbandsur så lite uppseendeväckande är det nog allt.Stöd för designkopior, fräscht!
För någon som är totalt ointresserad av F1, han heter verstappen va?Nykrönta F1 världsmästaren som nästan alltid syns med sin sponsor TAG’s klockor syns här off duty med en fin Platona.
Och ni som diggar F1 har säkert redan koll på att han är tillsammans med Nelson Piquets dotter, som förövrigt har barn med en annan före detta F1 förare, nämligen Daniil Kyvat
Korrekt, Max i förnamn.För någon som är totalt ointresserad av F1, han heter verstappen va?
Och max är också hans inställning till F1.Korrekt, Max i förnamn.
Hade en Pepsi i sina yngre dagar, King.
Hunter med tag’en
Jag fattar att det kan vara lite ball att se tekniken. Men är det bara jag som inte förstår grejen med skelleterade klockor?Zenith defy el primero, skeletterad kronograf kanske.
Perfekta sportklockor, lätt att läsa av!Är det någon som vet ifall Johannes Thingnes Bøe har fått ännu en klocka från RM ?
(Äldre bild)
Bild från tävlingen idag 20/1 (Antholz)
Ser ut som John Cleese kör en Lange 1815?